royale Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Red bull smaker dritt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Red bull smaker dritt. enig Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gikk svingen bra i dag, husket du å bremse ned før svingen? Gangfart igjennom akkurat den svingen Kjeden hoppet av på tilbakoverturen da Trodde girkassen fucket seg eller noe. Minnte meg om en skade melding jeg så en gang. Så svingte veien. Det gjorde ikke jeg.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Vært på storsenteret, hadde en liten kompis i handlavogna, kjørte gjennom storsenteret og dytta han inni den glassdøra(alt annet også forsovit) som går rundt og han rundt og rundt(han tok en runde med den) så dro jeg han ut så hele greia låste seg og Securitas-vaktene kom.. Så stakk vi av Skulle tenkt og tatt opp film mens vi beine med vaktene bak oss etter en stund Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Red bull smaker dritt. enig Jeg synes nå den har sine stunder... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Dilbert <3 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gikk svingen bra i dag, husket du å bremse ned før svingen? Gangfart igjennom akkurat den svingen Kjeden hoppet av på tilbakoverturen da Trodde girkassen fucket seg eller noe. Kjeder som hopper av er irritabelt. Og dere som snakker om redbul... Jeg hadde sikkert kunne pimpe litt... Vi har ikke noe å drikke her nå. Og vannet her smaker clor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 *snipp* Haha, GENIALT! Bwt; Hvordan går det med koffein tablettene du skulle teste? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Red bull er godt, battery er godt. noe annet tysk merke med masse taurin er også godt EDIT: ketchez: Har ikke testa de enda, men var Fenazon.. right? Endret 10. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Minnte meg om en skade melding jeg så en gang. Så svingte veien. Det gjorde ikke jeg.... :!: :!: Geniale saker Endret 10. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Villa er godt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 EDIT: ketchez: Har ikke testa de enda, men var Fenazon.. right? Tror det, etter så jeg fant ut... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Villa er godt. Ingerfærøl også egentlig Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingefærøl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 EDIT: ketchez: Har ikke testa de enda, men var Fenazon.. right? Tror det, etter så jeg fant ut... *Notere* Angående det jackass stuntet med securtias vaktene merker jeg at jeg er i dårlig form. Vondt i beina. Hadde det for morsomt for og huske og få astma anfall også Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Ikke mobb måten vi snakker her på jevnaker. Her sier vi at noe er iritablelt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Hadde ikke jeg likt deg så hadde jeg sagt: Les førstepost! * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil EDIT: og du over: * Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. Endret 10. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Itte der e kjem ifrå Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Itte der e kjem ifrå Da er vell vertfall vi enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg