Jubelsau Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Nå var du tøff assa. Øyvind er alltid tøff Sier du noe annet kommer han vel og tar deg (igjen), lille tøffelen. Tøffel? Har han noen gang tatt meg før da? Nå skal jeg sove. God natt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjere statsborgere Så er vi samlet her igjen... Da har jeg våknet etter en liten blund, aner ikke når jeg ble så trøtt :S Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 i morgen blir det gokart:) fint med lærer som eier gokart senteret og noe paintball ting:)) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 i morgen blir det gokart:) fint med lærer som eier gokart senteret og noe paintball ting:)) Heldiggris Her må jeg betale 110 for 10 min Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 FAEN! Broren begynner å "rette" på meg fordi jeg skreiv "Skgli & Co" i nicket mitt på msn! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Alt er tilgitt *kosepåh* Goody good. *koselitttilbake* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Wohoo Skal ha fysikkprøve imorgen om refleksjon, bølger og interferens. Burde kanskje begynne å lese snart... neh... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Alt er tilgitt *kosepåh* Goody good. *koselitttilbake* Så fint dere er blitt venner igjenn Gikk svingen bra i dag, husket du å bremse ned før svingen? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 :!: egentlig burde jeg sove nå, men jeg må levle en gang til i Guild Wars Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... Huff Jeg har installert Windows for Tredje gang på nye datan min, begynner å bli irritert nå! Veit ikke hva som er gæli, blir bare treigere og treigere ettersom jeg installerer program :S På den gamle gikk det jo fortere å boote til og med! :O Denne her kan bruke opptil 2-3-4 min hvis jeg booter, noen ganger... og det er irriterende!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... Dumt å legge det ut her da, siden jeg alt har skrevet at jeg har ridd barbak og sånn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 og........ Der levla jeg. god natt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 sant som øyvind sier: Sykkel er en fin ting, inntil våren 06 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Æsj! Fikk B-post fra Svetlana fra Russland elns på blink, hun likte visst menn i dress! FFS! New woman in your life? Remember; I love you.. Naah, still got Anette <3 Lov you too hon! <3 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... Dumt å legge det ut her da, siden jeg alt har skrevet at jeg har ridd barbak og sånn. Kan misforstås... Og ja, sykkel er fett, både vinter, og sommer. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ehm... Dumt å legge det ut her da, siden jeg alt har skrevet at jeg har ridd barbak og sånn. Kan misforstås.. Av kofferter. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Sikkert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tror jeg legger meg nå. Var litt trøtt på skolen i dag. Har dog lyst til å spille litt mer GTA:SA.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gikk svingen bra i dag, husket du å bremse ned før svingen? Gangfart igjennom akkurat den svingen Kjeden hoppet av på tilbakoverturen da Trodde girkassen fucket seg eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg