applemania Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da blir det Island med klassen på meg da. Ha det kos på forumet så lenge da. *vinke* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er Mysil, Sjur? Husker jeg hadde en del PM'er med han.. Han er visst det, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Da blir det Island med klassen på meg da. Ha det kos på forumet så lenge da. *vinke* *vinke til hade bra og sende med reisetabeletter* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Raske gloser: Godan dag (god dag) Bless (hadet), bruk gjerne bye! tolvü (datamaskin) beyjurins bestu (byens beste, byens beste pølsekiosk, clinton har spist en pølse der, (bestil "einu med öllum", eller "einu clinton".) Ha en fin tur AnAnAs, og jeg anbefaler deg å drå på en kioks, og bestille " is med sjukkuladi divu og lakris"! Det er GENIALT! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Aaaaaahahahahahahahaha! RAGE has started to record their new CD with the working title "Speak Of The Dead" in the VPS studios in Hamm. As you may know from the last productions, we will offer you informations to each song and fotos out of the studio little by little during the next weeks. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tusen takk, kjekt å ha med på veien. Gleder meg til å dra Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Snakker vi rage against the machine her nerdvanna? Please please please? Kilde asap! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Æsj! Fikk B-post fra Svetlana fra Russland elns på blink, hun likte visst menn i dress! FFS! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Nå var du tøff assa. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Btw: http://netthandelen.no/ er nede.. :/ *TVnorge, NUH!* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Æsj! Fikk B-post fra Svetlana fra Russland elns på blink, hun likte visst menn i dress! FFS! Svetlana? Bor hun i Oslo og har russiske rosa strikker i håret? Isåfall er det henne vi ler av på skolen Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Æsj! Fikk B-post fra Svetlana fra Russland elns på blink, hun likte visst menn i dress! FFS! New woman in your life? Remember; I love you.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Snakker vi rage against the machine her nerdvanna? Please please please? Kilde asap! Ikke RATM, nei. Kilder kan du uansett få. Kilde 1 Kilde 2 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tusen takk, kjekt å ha med på veien. Gleder meg til å dra is med sjukkuladi divu og lakris er soft is med et skall av flytende sjokolade (som stivner, med lakris). Du MÅ ogsp kjøpe Thristur, eller "3", verdens beste sjokolade, samt "draumur" en annen sinnsykt god sjokolade. Hvis du er i Reykjavik, bør du mulignes også ta turen innom "lakrisgærdinu", hvor du kan få lakris ned til en kilopis rundt 10kr pr kilo Ellers, annbefaler deg å dra på kino der også. Island kan det emd kino, vi snakker 1l popcorn og 1l brus for 30 kroner tilsammen :9 Pluss at mange filmer kommer 2-3 uker før Island enn til norge, så nå kan du plage vettet av folk du kjenner. 10NKR=100IKR. Foresten, du må også smake islandsk cola, da dette vært år vinenr prisen for verdens beste cola, samt prøve "maltbjör" og "fresca" og "Egils appelsin". Det sist er alt brus/ drikke Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Nå var du tøff assa. Øyvind er alltid tøff Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Nå var du tøff assa. Øyvind er alltid tøff Second that... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Nå var du tøff assa. Øyvind er alltid tøff Sier du noe annet kommer han vel og tar deg (igjen), lille tøffelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg