Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com

 

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå.

Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side.

Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden.

 

Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com

 

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå.

Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side.

Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden.

 

Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi.

den har jeg og fått :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com

 

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå.

Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side.

Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden.

 

Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi.

Her om dagen var det 8 man måtte sende det til. :roll:

Er jo idiotisk, den vet jo ikke hvor mange du har sendt mail/melding til...

 

Dessuten er det jo ingen slike nyheter på msn heller...

Folk som tror på de er idioter.

 

Men @kd, har ikke du glemt noe.. Eller har du ikke hatt tid?

 

@ Tonio: Jeg har hoppet sprang :D .

Lenke til kommentar
Nå kommer jeg til å være ligga på Guild Wars konstant :!:

Heldiggrisen. Har bare problemer med dumme PCen min jeg :hrm:

 

EDIT: JØjje meg Tonio, begynner å lure på om jeg har risikert å fortelle deg mer (som ikke bør fortelles) husker jo ikke hva jeg har sagt her... :D:tease:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...