Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå. Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side. Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden. Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så lenge det finnes dumme folk som sender kjedebrev videre finnes også kjedebrevene. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå. Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side. Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden. Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi. den har jeg og fått Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå. Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side. Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden. Knegg. Jeg trodde kjedebrevenes tid var forbi. Her om dagen var det 8 man måtte sende det til. Er jo idiotisk, den vet jo ikke hvor mange du har sendt mail/melding til... Dessuten er det jo ingen slike nyheter på msn heller... Folk som tror på de er idioter. Men @kd, har ikke du glemt noe.. Eller har du ikke hatt tid? @ Tonio: Jeg har hoppet sprang . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sånn der er overalt nå jo! Fikk tilogmed på mail. "se på nettsiden msn.com" hvor da? Blir MSN betalingsmsn vil ingen bruke det og Microsoft tjener ca. 10kr til sammen. Det vil aldri skje. Isåfall; Google talk ftw! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men @kd, har ikke du glemt noe.. Eller har du ikke hatt tid? Ahh, stemmer det. Beklager, har ikke hatt tid, og har egentlig ikke tid nå heller. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 @ Tonio: Jeg har hoppet sprang . Jeg vet det din glemske hane. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vil anbefale alle å skru på Showtime kanalen, Godzilla vs. Destroyah går nå.. Ja den er japansk... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 nå har jeg vært flink bisk å lagt litt malerstrier på soverommet.. så nå er det en rask dusj, så ned i god stolen forran tv'n med en pose vintermix og fidelity! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men @kd, har ikke du glemt noe.. Eller har du ikke hatt tid? Ahh, stemmer det. Beklager, har ikke hatt tid, og har egentlig ikke tid nå heller. Betyr det at du gjør det nå? @ Tonio: You knew it... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 @ Tonio: You knew it... Ja, du fortalte det da du fortalte om dissa hestene dine og søsteren din. Husker slike unødvendige ting for godt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nå kommer jeg til å være ligga på Guild Wars konstant :!: Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som kan formulere: Hva kan jeg hjelpe deg med? På tysk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 19:58 < K-DoG> Goophy ser ut som en maskulin japansk jente ..... *kosepå Alex* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Nå kommer jeg til å være ligga på Guild Wars konstant :!: Heldiggrisen. Har bare problemer med dumme PCen min jeg EDIT: JØjje meg Tonio, begynner å lure på om jeg har risikert å fortelle deg mer (som ikke bør fortelles) husker jo ikke hva jeg har sagt her... Endret 10. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som kan formulere: Hva kan jeg hjelpe deg med? På tysk? Mit was kann ich helfen Sie? Eller noe... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg hater Knut Erik. Så kos. Hvorfor gjør du det da, sunshine? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg hater Knut Erik. Så kos. Hvorfor gjør du det da, sunshine? Fordi han heller vil jobbe enn å spille WC3 med meg, mot Iceman og Lars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg