hylo Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ser deg clvn. Har akkurat tengt på det samme... Ser han ikke under "påloggede" på msn clvn er overlegen. Hylo er skeiv! Jeg er så skakk at jeg har dame. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har ridd helt til nå jeg. Hater egentlig hester, men kunne jo ikke latt en slik sjanse gå fra meg! Red vel i rundt tre timer, barbak. Har du hoppet noe sprang da Tonio? btw; barbak er ganske gøy @kd... Har du glemt noe du skulle gjøre for meg? Endret 10. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Den spenstige, væskekjølte motoren pumper ut mer enn nok krefter[...] Weee, du har vannkjølt sykkel ------- Hylo, snakker vi eivind i kveld? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 hm... er det ikke litt rart at tomat-ulf har en avatar der det står "sug meg" på et forum bestående hovedsakelig av nerdete smågutter? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hylo, snakker vi eivind i kveld? Prater ikke med han, nei. Tror han er i Oslo. Flytter og styrer for å få istand leiligheten, tror jeg. Edit: Jeg så feil. Vi snakker Eivind, om det ikke blir for sent. Endret 10. oktober 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har ridd helt til nå jeg. Hater egentlig hester, men kunne jo ikke latt en slik sjanse gå fra meg! Red vel i rundt tre timer, barbak. Haha, satt du deg oppå en hest, og det frivillig? :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hylo, snakker vi eivind i kveld? Prater ikke med han, nei. Tror han er i Oslo. Flytter og styrer for å få istand leiligheten, tror jeg. Vet det, men han skulle være hjemme i kveld tror jeg.. Blir du med opp til han da, eller er det noen "komplikasjoner" imellom dere? [etter edit'en til hylo; ok, vi snakkes der i kveld..] Tonio: Hest er best på brødskiva, så det så! (for å skape hissig diskusjon) Endret 10. oktober 2005 av clvn Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Prater ikke med han, nei. Tror han er i Oslo. Flytter og styrer for å få istand leiligheten, tror jeg. Edit: Jeg så feil. Vi snakker Eivind, om det ikke blir for sent. Zomg! Jeg var på fest hos Eivind på lørdag/søndag. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hylo, snakker vi eivind i kveld? Prater ikke med han, nei. Tror han er i Oslo. Flytter og styrer for å få istand leiligheten, tror jeg. Vet det, men han skulle være hjemme i kveld tror jeg.. Blir du med opp til han da, eller er det noen "komplikasjoner" imellom dere? Ikke noen komplikasjoner mellom oss. Vi får se, har en slamp med matte å gjøre... Ikke samme Eivind vel, Goophy-gutten min? Endret 10. oktober 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har ridd helt til nå jeg. Hater egentlig hester, men kunne jo ikke latt en slik sjanse gå fra meg! Red vel i rundt tre timer, barbak. Har du hoppet noe sprang da Tonio? btw; barbak er ganske gøy Har aldri hoppet mens jeg sitter på en hest, har kun ridd to ganger uten at noen har leid meg. Barbak er ikke gøy når en skal klatre, hadde jo ikke noe å holde meg fast i. Kd: Hold kjeft... Gaah! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hallo Folka! Nå er det simpsons om 30 min på ztv Reprise fra i går. Som forsåvidt også var en reprise Jeg begynner å bli lei av å rendre. Får ordentlig lyst til å kjøpe en råskinn CPU. Men! Det er lønnigsdag i dag eller imorgen. Da blir det ny PSU og overklokkingen kan begynne. 3.6Ghz here we come! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 hømm jeg kjeder meg grenseløst her , ikke noe og finnne på og dama vil på ikea , for og handle ny sofa ,og den gamle er jo enda iorden/reparerbar , sølsing med øl penger sier nå jeg da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har fått meg Guild Wars Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 hømm jeg kjeder meg grenseløst her , ikke noe og finnne på og dama vil på ikea , for og handle ny sofa ,og den gamle er jo enda iorden/reparerbar , sølsing med øl penger sier nå jeg da Knegg. Kjøttbollene på Ikea er digg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Yay! today is my lucky day! jeg har lært meg å ta screenshots og jeg har endelig fått anlegget mittt til å funke, på samme dag FtZ- : Ikea is hell on earth... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har fått meg Guild Wars EYYYYYYYYY Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har fått meg Guild Wars EYYYYYYYYY Gleder meg til å spille. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 hømm jeg kjeder meg grenseløst her , ikke noe og finnne på og dama vil på ikea , for og handle ny sofa ,og den gamle er jo enda iorden/reparerbar , sølsing med øl penger sier nå jeg da Knegg. Kjøttbollene på Ikea er digg. Næh... sier du det De i bærum er bedre enn de på furusett 15kjøttboller og brus (som jeg pleier å forsyne meg med helt til jeg ikke orker mere) er digg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jupp, Slependen knuser Furuseth ned i gjørma. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jupp, Slependen knuser Furuseth ned i gjørma. Egentlig syns jeg det er veldig rotete på furusett jeg :-/ Sist jeg var der, var det en fyr som så ut som bin laden der, som kjørte en sånn "tralle-traktor".. Så egentlig ikke så veldig trygt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg