j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det var ikke et innlegg som ville lede til diskusjon, det var en konstatering! Så du bajset fortsatt på leggen, mister (kenneth, slå han!) Du piratkopierer fortsatt.. Og "skryter" av det på forum. Kenneth! Slå han ? *gå ut å klippe plenen* Ok, nå må du nesten gi deg. Nå er det ikke morsomt lenger. 1. Jeg skryter ikke av det. Jeg fortalte at det var en dårlig film, og gjenspeilet mine forventninger gjennom å skrive at det lastet ned flere dager, noe som ikke er ulovelig i norge. At forumet har forbud mot diskusjon ang. piratkopiert vare er helt greit for meg, og jeg respekterer det. 2. Og ja, jeg driver med piratkopiering. Jeg er sikker på at 99% av de som er på dette forumet har piratkopiert vare på pcen sin. Men gratulerer, du tok meg på fersken! Premie til deg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Huff, har lekser til oppover øra, men har så himla lyst til å fortsette med å lage et skin til et forum . (Har laga en del knapper og nå holder jeg på med litt linkefarger osv.) Jeg skulle jobba med det forbaska PRYO -greiene mer i høstferien! EDIT: Skrive med skriftstørrelse 13 (vi skal skrive med 12..) Endret 10. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, drar heller på kino, tudeliuou Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 O-M-G, lærern min ligner på Jack Bauer etter at han klippet håret. Det er seriøst skummelt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sånn: Ta piratkopieringsgreiene deres på IRC eller no. Alle driver med det, men vi gidder ikke snakke om det Kiipt: Etter å venta 1 time på at Premiere skal lage en webversjon av filmen min, så viser det seg at den er uten lyd og med krappy kvalitet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 VirtualDub for komprimering. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men gratulerer, du tok meg på fersken! Premie til deg. ------------ Nei men seriøst, det var ment som en spøk, gikk kanskje litt langt eller noe.. Det med at du skryter av det var også litt ironisk ja. Beklager så meget Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) *Teite daniels sine sketchup skisser i tg06 tråden* Kenneth! slå han for meg er du snill Endret 10. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Da skal jeg snart på fellesøving. Gitaristene på musikkskolen skal ha konsert snart!! Wish me good luck BTW: You dirty boy, The Strategy-player!! Endret 10. oktober 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da skal jeg snart på fellesøving. Gitaristene på musikkskolen skal ha konsert snart!! Wish me good luck Good Luck! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 mmm lunsj ( om du teller 1/3 av et rundstykke for frokost ) Spiser baguett med roastbiff, tomat, salat og remulade. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lusj så sent? Husk å si takk for maten Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skal i bursdag nå Sier ikke til hvem... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvorfor har ingen kommet hjem enda? Dumme komprimering. Blir bare vanskelig... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skal i bursdag nå Sier ikke til hvem... Da får du hilse fra meg, å grattulere han med dagen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 kennethdammyr, har noen sagt til deg at du likner litt på Edward Norton? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 kennethdammyr, har noen sagt til deg at du likner litt på Edward Norton? ...og på Rodney Mullen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke hørt om noen av dem. VirtualDub; here we go! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 BTW: You dirty boy, The Strategy-player!! Huff, må gjøre lekser nå.. Hittil har jeg for det meste tatt noen turer på forumet... Kanskje jeg skal øke til skriftstørrelse 14..? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 /me er på mallorca, men gleder seg til og komme hjem... datan,mopeden og jenter venter hjemme.. her er det bare masse gammlinger jaja skjer det noe i norge eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg