Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er nummeret som står der? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er nummeret som står der? od.no BTW: annet kult som jeg så i dag: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er nummeret som står der? jeg vet du er desperat Goophy men det finnes grenser! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei faen. Jeg trenger ei til å vaske kjelleren idag. Så komme de med sånt juks, makan til fanteri. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei faen.Jeg trenger ei til å vaske kjelleren idag. Så komme de med sånt juks, makan til fanteri. 200kr ,- ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 En brødskive med ost? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 *snip om filmproduksjonen* Så bra da ----- blah, lengter etter ny hardware å leke med Og casemoddingsånden har kommet snikende over meg igjen.. Dette bare må ende i flere tusenlapper ut av vinduet.. *Teite daniels sine sketchup skisser i tg06 tråden* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 God dag. Hjemme fra skolen. Nå er valget; GTA SA, se madagascar eller spise litt til.. Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) En brødskive med ost? Gullsalami(5 stk) og mayones. Endret 10. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 En brødskive med ost? Haha :!: BTW: Hva er vitsen med å vaske kjellern? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 God dag. Hjemme fra skolen. Nå er valget; GTA SA, se madagascar eller spise litt til.. Hva skal jeg velge? Spill gta istedenfor å se den sjelløse filmen.. Drittfilm i det hele tatt.. Nedlastningen sto på i fire dager.. Når den endelig var ferdig, brent på dvd, og klar til å sees på prosjektor så sugde filmen.. *wannabe funny men klarer det ikke, og filmen blir bare pjatt* syndromet slukte denne filmen </svada> Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Drittfilm i det hele tatt.. Nedlastningen sto på i fire dager.. Når den endelig var ferdig, brent på dvd, og klar til å sees på prosjektor så sugde filmen.. *wannabe funny men klarer det ikke, og filmen blir bare pjatt* syndromet slukte denne filmen </svada> *Report* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) En brødskive med ost? Gullsalami(5 stk) og mayones. We've got a deal! Edit: Kennet: Fordi det er fuckings støvete. Endret 10. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, hvem har vært i sandvika?EDIT: http://od.no/ NEI, argh. Håpet på at det var en ekstremt morsom mann som hadde hengt opp bilde av ex-kona si eller noe jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Drittfilm i det hele tatt.. Nedlastningen sto på i fire dager.. Når den endelig var ferdig, brent på dvd, og klar til å sees på prosjektor så sugde filmen.. *wannabe funny men klarer det ikke, og filmen blir bare pjatt* syndromet slukte denne filmen </svada> *Report* EID! #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Intet av det er brutt! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Intet av det er brutt! Pfft ! samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det var ikke et innlegg som ville lede til diskusjon, det var en konstatering! Så du bajset fortsatt på leggen, mister (kenneth, slå han!) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Spill gta istedenfor å se den sjelløse filmen.. Drittfilm i det hele tatt.. Nedlastningen sto på i fire dager.. Når den endelig var ferdig, brent på dvd, og klar til å sees på prosjektor så sugde filmen.. *wannabe funny men klarer det ikke, og filmen blir bare pjatt* syndromet slukte denne filmen </svada> GTA it is then. samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Det er ikke noe diskusjon om piratkopiering. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Det var ikke et innlegg som ville lede til diskusjon, det var en konstatering! Så du bajset fortsatt på leggen, mister (kenneth, slå han!) Du piratkopierer fortsatt.. Og "skryter" av det på forum. Kenneth! Slå han ? *gå ut å klippe plenen* Endret 10. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Spill gta istedenfor å se den sjelløse filmen.. Drittfilm i det hele tatt.. Nedlastningen sto på i fire dager.. Når den endelig var ferdig, brent på dvd, og klar til å sees på prosjektor så sugde filmen.. *wannabe funny men klarer det ikke, og filmen blir bare pjatt* syndromet slukte denne filmen </svada> GTA it is then. Tror jeg joiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg