Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har det akuratt sånn selv. Blir sur på meg selv når jeg våkner 12-13 tida. Man får så lite ut av dagen. Det er da man kommer ut av koma Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth: Hvordan går det egentlig med det filmprosjektet til hw.no? Går fint. Har mål om å bli ferdig til jul. I høstferien intervjuet jeg han som lagde den første prisguiden og en fra OK.no På Onsdag er det Erik hos Akam. Og musikkguruen SkyMarshall har endelig kommet seg på beina igjen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Se her. Aww, thanks. Ikke noe problem. Skal du til Island? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert. Åherregud! :!: Hæ? Jeg har ikke skrevet det der, din fjams. Endret 10. oktober 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du vil ikke bli sittende hjemme som en liten dass hver dag. Du vil ikke bli en arbeidsledig trygdebæsj som aldri løfter baken. Du vil leve livet! Jeh, du har nok rett der...har alltid ville jobbet hardt for å få ut noe av livet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert. Åherregud! :!: Hæ? Jeg har ikke skrevet det der, din fjams. Det er ROSA. I shall say no more. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth: Hvordan går det egentlig med det filmprosjektet til hw.no? Går fint. (...) Og musikkguruen SkyMarshall har endelig kommet seg på beina igjen Ja ikke bli ekkel her nå da, da begynner jeg seriøst å grine. Men ja ... er her for å bli jeg! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Av en eller annen merklig grunn syntes jeg det var digg å kommer på jobb..... Noen som vet hva som feiler meg ? Du vil ikke bli sittende hjemme som en liten dass hver dag. Du vil ikke bli en arbeidsledig trygdebæsj som aldri løfter baken. Du vil leve livet! Jeg har det akuratt sånn selv. Blir sur på meg selv når jeg våkner 12-13 tida. Man får så lite ut av dagen. åå du tenker midt herlige live som arbeidsledig Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Står på Torp flyplass nå. Skal til London! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Av en eller annen merklig grunn syntes jeg det var digg å kommer på jobb..... Noen som vet hva som feiler meg ? Du vil ikke bli sittende hjemme som en liten dass hver dag. Du vil ikke bli en arbeidsledig trygdebæsj som aldri løfter baken. Du vil leve livet! Jeg har det akuratt sånn selv. Blir sur på meg selv når jeg våkner 12-13 tida. Man får så lite ut av dagen. åå du tenker midt herlige live som arbeidsledig Jeg hadde deg i tanke ja DET var en god lunsj! Men mon tro hvorfor Premiere fjerna masse effekter etter jeg rendra Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292904 "Politiet avviser at det har noe med rasisme å gjøre" Jada. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292904 "Politiet avviser at det har noe med rasisme å gjøre" Jada. there is no spoon... Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 uff.. Gikk for å bytte fra kjemi til rettslære idag. Håper det går for jeg skjønner ikke så mye av kjemien gitt Angrer sikkelig på at jeg ikke gjorde det før høstferien vet jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 så sært.. det er en feil med itavisen.no som gjør at firefoxen min bare lukker seg hvis jeg går inn på sida.. test noen andre da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Render frames: 1/7000ETA: 00:40:00 Blæh. *Kjøpe 2x FX-57* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Yes! Early home from school! Edit: G og F står litt for nærme hverandre. Endret 10. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Netcomen min virker ikke utlandet, så jeg får ikke pratet med kjæresten på fire dager. Jaja, får hvert fall tid til å savne han da... Har pakket ferdig nå og fikk akkurat plass til de rosa monstertøflene. For en kombinasjon av klær; bikini og vinterjakke. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 *Kjøpe 2x FX-57* Jeg kjenner jeg liker de dagene jeg ikke har lekser... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjenner jeg ikke liker de dagene jeg har mye lekser :/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Haha, hvem har vært i sandvika? EDIT: http://od.no/ Endret 10. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg