Demonfudge Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Lålålelålelålelålålelåa! Sameee! Ffffyh faehn! Ikke mer kaffe på meg nå. Kos med WoW da. Bortsett fra at en idiot inviterer meg til en gruppe, disconnecter og gjentar. Så da står man igjen med 3 andre i en gruppe som ikke skjønner hva som skjer. Ignorerte han nå da. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 God aften. gah. jeg sover. god natt. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Burde vel kanskje køyet selv... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Exphil-oppgave + kaffe + John = sant. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, dette er jenta som typen til venninna mi var utro mot henne med. Er det mulig? HAHAHAHA FY FAEN Neida, kødda. Kjempesøt. HAHA! :!: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert. Åherregud! :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Inatt har jeg hatt skikkelig søvnproblemer... bare sovet tre timer Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 God morgen. Da var det skole igjen da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Koffeinfri Cola light. Cola uten verken sukker eller koffein. Hva er vitsen da? !! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 God morgen. Da var det skole igjen da Hepp. God morgen ja. Bare digg at jeg begynner kvart på ti. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare digg at jeg begynner kvart på ti. Heldigris, begynner om 10 minutter jeg. Så må egentlig bare løpe. Hadebra Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Sitter på forelesning, og kom på at jeg ikke har levert ex-phil (NTNU). Noen som føler seg snille? Stryker eksamen om den ikke leveres innen 14:00 i dag... send sms til ******* edit: mob-nr. fjernet Detta klarer jeg selv likevel Endret 10. oktober 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Drikkeyoghurt i vranghalsen er ikke no særlig nei.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Bedøk er like spennende som alltid! Jaja, jeg som har valgt det. Og det er bedre enn fysikk. Er møte for styret i elevrådet om fem minutter da, så tror nesten jeg må stikke nå. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 god morgen dag her jeg mye og gjøre , jeg skal lever timeliste til manpower , jeg skal en tur ut på opplæringskontoret og snakke om fagprøven jeg strøyk , og så må eg fylle bensin på bilen , og rydde kjøkkenet uff altfor mye og gjører i dag altså Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 NÅ! ble jeg sur/skremt. Dumme Furby-reklame på MSN og jeg hadde på svinehøyt volum Her lukter det Google Talk lang vei snart. Når vi kom på skolen i dag ble vi møtt av mange fine 42" plasmaskjermer. Det var ganske kult. Men så stod det at vi har fri fram til Torsdag fordi de ikke er ferdig med å flytte inn i nye skolen. :hrmm: De skal jo ikke bygge mer hos oss likevel. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan minimer man et vindu med tastatur? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Du kan bytte mellom vinduene med alt+tab, aner ikke hvordan man minimerer Lurer på om jeg runder 1000 innlegg i løpet av dagen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Du kan bytte mellom vinduene med alt+tab, aner ikke hvordan man minimerer Lurer på om jeg runder 1000 innlegg i løpet av dagen jeg eier deg i innlegg , har flerer her en du har totalt min epenis er så STOR Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan minimer man et vindu med tastatur? Se topic, rapportert! Nå skal jeg snart til legen, med 2 timer med div prøver og tester... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg