Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hatt en fin dag alle sammen? Værste dagen på mange uker... Holdt på å lage et ghost av C:, gjorde noe feil og endte med at hele 200gigen formaterte seg selv, både C: OG D: Der fikk du for at du ødela chatten min Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det eneste minuset er at for å få bildene til albumene til å vises, så måtte man bruk iTunes. Hva er vitsen med å kunne se albumcover (antar det er det du mener) på en MP3-spiller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hatt en fin dag alle sammen? Værste dagen på mange uker... Holdt på å lage et ghost av C:, gjorde noe feil og endte med at hele 200gigen formaterte seg selv, både C: OG D: Der fikk du for at du ødela chatten min Hahaha Det var gøy... har du forsatt den siden? Link? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Nei, får gå inn på en java-chat side og sjekke litt rips EDIT: Kan noen låne meg en 150kr netcom kontakntkort? Endret 9. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Brenneprogammer suger MÅ brenne i iTunes og da får jeg jo ikke brent mp3cd, er forsvant hele vitsen med at jeg kjøpte en bilcdspiller som kunne spille av mp3. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hælvette.. Hun mimmi har moderert der siden 2000 elns. Blitt bannet sikkert 164 ganger Endret 9. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det eneste minuset er at for å få bildene til albumene til å vises, så måtte man bruk iTunes. Hva er vitsen med å kunne se albumcover (antar det er det du mener) på en MP3-spiller? Det er PIMP. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei nå har jeg blitt skikkelig forkjøla.. Bare hoster og hoster Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 www.akeryachts.no (Litt amputert for tida for jeg kom til å slette masse filer. Har en backup hos faren min.) Anette: Windows er din venn Du kan brenne CD-er med Windows. Bare åpne en tom CD på Min datamaskin. Så drar du alle filene som skal brennes dit. Og deretter "Skriv disse filene til CD-rom". Folkens! Få no feedback på filmen a! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Brenneprogammer suger Cd burner Xp, funker fint det. Å B-real dette var ikke support! men go natt da folkens! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Var ikke ment som support, men uansett: Takk Kenneth! Er to minutter for sent ute men får brenner meg en ny en imorra. Har ikke cd'er på spindel for ingenting Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som veit hva som skjer med post som ikke fikk plass i postkassa ((en del dvd'er))? Hente på posten "ved hjelp" av en utsendt hentelapp elns? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Folkens!Få no feedback på filmen a! Om du gidder å slenge opp linken en gang til. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 http://www.akam.no/images/bilder_kennethdammyr/beta.wmv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Merker at det er lenge siden jeg har vært inne på DCDM++.. Folk kjenner meg ikke igjen enda jeg er SOP Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) http://www.akam.no/images/bilder_kennethdammyr/beta.wmv Skjønte ikke helt greia. Det er du som har sitti i parken og sykla litt rundt og filmet ting og folk, og etter det satt på en sang på siden og pøst på med effekter? Morsomt. Men tror det er mer moro for deg. Natta alle sammen. Endret 9. oktober 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da legger jeg meg Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da legger jeg meg Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334 Hvorfor glemmer alle meg? Neivel, da skal jeg gå og dø. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da legger jeg meg Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334 Hvorfor glemmer alle meg? Neivel, da skal jeg gå og dø. Oky, da... Natta bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da legger jeg meg Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334 Hvorfor glemmer alle meg? Neivel, da skal jeg gå og dø. Oky, da... Natta bundy Det skal ikke mere til for og glede en sjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg