Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Volvo er da ikke så ille? Jeg snakker selvfølgelig om de nye bilene, det skrammelet de produserte før er ikke noe å samle på. XC90 og enkelte modeller av V70/XC70 og S80 synes jeg er helt akseptable. XC90 er den eneste akseptable. Ikke bli sur på meg ketchez! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Volvo C70 T5 men gamle volvoer er no herk... kjekt ved evt ulykke da. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 kjekt ved evt ulykke da. Hallo ja.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) De nye Volvo-modellene er fine de. Kjenner flere som har de. Volvo V60 (?) har veldig liten plass til beina i baksetet da. Endret 9. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 De nye Volvo-modellene er fine de. Kjenner flere som har de.Volvo V60 (?) har veldig liten plass til beina i baksetet da. V50 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ved nærmere ettertanke er egentlig XC90 litt for machomann med lederstilling, hytte på Geilo og midtlivskrise. Range Rover Vogue og Porsche Cayenne er de eneste SUVene med respekt for seg selv, med mindre du heter Arnold og liker å føre kriger helt alene, da kan man kjøre Hummer. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Mustang ftw! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ved nærmere ettertanke er egentlig XC90 litt for machomann med lederstilling, hytte på Geilo og midtlivskrise. Range Rover Vogue og Porsche Cayenne er de eneste SUVene med respekt for seg selv, med mindre du heter Arnold og liker å føre kriger helt alene, da kan man kjøre Hummer. heh, ja hvis du sier det så.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Mustang ftw! Neh. Pontiac GTO tri-power. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ved nærmere ettertanke er egentlig XC90 litt for machomann med lederstilling, hytte på Geilo og midtlivskrise. Range Rover Vogue og Porsche Cayenne er de eneste SUVene med respekt for seg selv, med mindre du heter Arnold og liker å føre kriger helt alene, da kan man kjøre Hummer. Offt: Geilo = Helvette. En uke der etter en samtale som omhandlet kjærlighet. Helvette Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 De nye Volvo-modellene er fine de. Kjenner flere som har de.Volvo V60 (?) har veldig liten plass til beina i baksetet da. V50 Kan godt hende. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Mustang ftw! Neh. Pontiac GTO tri-power. Javel. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ved nærmere ettertanke er egentlig XC90 litt for machomann med lederstilling, hytte på Geilo og midtlivskrise. Range Rover Vogue og Porsche Cayenne er de eneste SUVene med respekt for seg selv, med mindre du heter Arnold og liker å føre kriger helt alene, da kan man kjøre Hummer. Hihi! Synes alle disse SUV-ene er fine jeg. Men skal man velge er det selvsagt Cayenne. Porche Nå er jeg lei av å redigere. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Cayenne er døllt. Står en utenfor annenhver hytte ved oss. Pleier å være et par som har kjørt ut i grøfta også. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 *host*porSche*host* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Cayenne ser ut som en frosk. Rett og slett.. X5 ftw Så en som hadde parkert X5-en sin nærmest midt i veien i en sving der det var 60. Så helt idiotisk ut, var maks 40 centimeter av den som var utenfor veien.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 nå har jeg ikke mere skittles Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Porche Søkte google bilder på "porche": Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg