Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er synd at noen ikke vet når de skal gi seg. Glad det nesten er helt over det som skjedde med meg, men så starter man å angripe ei annen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Steminingen her er som i en horebar i Latvia. Veldig bra. Btw, var ikke ment til noen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bu-fuckings-hu. Tekst på et nettfora er ganske drepende vil jeg si. Er fort gjort at den hopper ut av skjermen og maltrakterer deg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bu-fuckings-hu. Tekst på et nettfora er ganske drepende vil jeg si. Er fort gjort at den hopper ut av skjermen og maltrakterer deg. :!: --- Synes konflikter mellom personer bør taes på msn eller pm.. Kjedelig å se barnslige kommentarer bli slengt frem og tilbake mellom 2 personer på et forum. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Klikk på: Søk -> Søk etter nøkkelord: "AnAnAs" -> Vis resultatene som innlegg Da vises det tydelig hvem jeg sikter til jaja, driter egentlig i hvem bare sålenge det ikke var meg du siktet til. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bu-fuckings-hu. Tekst på et nettfora er ganske drepende vil jeg si. Er fort gjort at den hopper ut av skjermen og maltrakterer deg. Det er forskjellig hvordan folk reagerer på hva som blir skrevet om dem. Ikke alle som er likegyldig til hva som blir sagt over et forum. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 WOOOOH!! I'ts getting hot in here! :!: Heia Stp og Ananas! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er forskjellig hvordan folk reagerer på hva som blir skrevet om dem. Ikke alle som er likegyldig til hva som blir sagt over et forum. Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er forskjellig hvordan folk reagerer på hva som blir skrevet om dem. Ikke alle som er likegyldig til hva som blir sagt over et forum. Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg? Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg? Jeg synes det er rart. Men det er folk her i denne verdenen som tar seg nær av 99% av hva som blir dumpet mot dem, uansett. Derfor synes jeg ikke det kan forsvares at vi er brukere av et forum og at alle bør tåle en og annen kommentar. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. Tja, kommer an på sammenhengen. Personlige kjenner jeg bare en person på forumet her så sånn sett går det greit. Edit: Billy Bob, jeg mener ihvertfall at alle burde klare å ignorere at en person sier ett eller annet og bare riste på hodet over det istedetfor å whine om at det sårer eller noe. Tragikomisk. Endret 9. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. Tja, kommer an på sammenhengen. Personlige kjenner jeg bare en person på forumet her så sånn sett går det greit. Edit: Billy Bob, jeg mener ihvertfall at alle burde klare å ignorere at en person sier ett eller annet og bare riste på hodet over det istedetfor å whine om at det sårer eller noe. Tragikomisk. Hvis du har chatta med en i et år. Så sier vedkommende "Æsj, du er nordlending" elns Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Edit: Billy Bob, jeg mener ihvertfall at alle burde klare å ignorere at en person sier ett eller annet og bare riste på hodet over det istedetfor å whine om at det sårer eller noe.Tragikomisk. Jeg er enig men samtidig uenig. Jeg synes at folk ikke skal bry seg, men realiteten er annerledes. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene. EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer. De spiller bare 'hard to get' Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis du har chatta med en i et år. Så sier vedkommende "Æsj, du er nordlending" elns Nei, da hadde jeg grått meg i søvn gitt. :!: Billy Bob: Sant, folk får neste gjøre som de vil. Jeg bryr meg fint lite uansett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Teh drama!1 That's what this is for. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Aiaiai. Teh drama!1 Teh tension. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg