Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forskjellig hvordan folk reagerer på hva som blir skrevet om dem. Ikke alle som er likegyldig til hva som blir sagt over et forum.

Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg?

Lenke til kommentar
Det er forskjellig hvordan folk reagerer på hva som blir skrevet om dem. Ikke alle som er likegyldig til hva som blir sagt over et forum.

Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg?

Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du kan ikke nekte for at det er noe smålig rart om du velger å ta ord fra fullstendig fremmede personer på et delvis anonymt nettforum innpå deg?

Jeg synes det er rart. Men det er folk her i denne verdenen som tar seg nær av 99% av hva som blir dumpet mot dem, uansett. Derfor synes jeg ikke det kan forsvares at vi er brukere av et forum og at alle bør tåle en og annen kommentar.

Lenke til kommentar
Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. :thumbdown:

Tja, kommer an på sammenhengen.

Personlige kjenner jeg bare en person på forumet her så sånn sett går det greit. :)

 

Edit: Billy Bob, jeg mener ihvertfall at alle burde klare å ignorere at en person sier ett eller annet og bare riste på hodet over det istedetfor å whine om at det sårer eller noe.

Tragikomisk.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Men hvis noen du "kjenner" over internett sier noe stygt så.. :thumbdown:

Tja, kommer an på sammenhengen.

Personlige kjenner jeg bare en person på forumet her så sånn sett går det greit. :)

 

Edit: Billy Bob, jeg mener ihvertfall at alle burde klare å ignorere at en person sier ett eller annet og bare riste på hodet over det istedetfor å whine om at det sårer eller noe.

Tragikomisk.

Hvis du har chatta med en i et år. Så sier vedkommende "Æsj, du er nordlending" elns :wee:

Lenke til kommentar
Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene.

 

EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer.

De spiller bare 'hard to get'

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...