Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. :love:

:roll:

Jada, vet han setter deg opp til det. Uansett skrev han det til meg. :)

Det var en spøk.

Dessuten, så har du ismannen, og wannabe jedigreiene hans.

Søte Share the pain. Hold pølsefingra dine fra tastaturet litt. Jeg er pisslei spydighetene dine. :)

Lenke til kommentar
Snakker du til meg?

Aner ikke...

Men en gutt som uttrykker kjærlighet til en annen gutt får meg til å tenke. (homo)

Samtidig prater vedkommende om kutting. (emo)

:thumbup:

1. Det er jeg som er Espen.

2. Det var en spøk.

3. Det er ikke jeg som kutter meg, men en annen.

Hahaha ok, sorry Espen. :yes:

Måtte bare le da jeg leste det! ;)

Lenke til kommentar

Moren min er fra Norge og faren min er fra Egypt. Så jeg er... NORSK. Altså: Ikke asiater eller tyrker.

jepp, norsk med egyptiske aner. JEG VAR NÆRMEST! :fun:

Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene.

 

EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene.

 

EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer.

uhm.. var den ment til meg eller? :dontgetit: sånn siden det er meg du quoter altså..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...