Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Jada, vet han setter deg opp til det. Uansett skrev han det til meg. Det var en spøk. Dessuten, så har du ismannen, og wannabe jedigreiene hans. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Lol... fin den. ' Men han der espen... Er han Emo eller Homo? Edit: (no offence) Snakker du til meg? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Jada, vet han setter deg opp til det. Uansett skrev han det til meg. Det var en spøk. Dessuten, så har du ismannen, og wannabe jedigreiene hans. Søte Share the pain. Hold pølsefingra dine fra tastaturet litt. Jeg er pisslei spydighetene dine. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjære støttespiller! Du får denne e-posten fordi du har signert oppropet " Gi oss jula tilbake". HÆ?! Makan til frekke folk som melder meg opp på drit :hrmf: Btw! Er ikke dritt! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Når går det sakte her. Hvis jeg får masse penger skal jeg kjøpe klikka maskin med 3 skjermer Men egentlig poster ejg bare nå for å kunne poste denne smiley'en: Trengte bilde av den... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Søte Share the pain. Hold pølsefingra dine fra tastaturet litt. Jeg er pisslei spydighetene dine. Gidder ikke bry meg om deg, vel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjære støttespiller! Du får denne e-posten fordi du har signert oppropet " Gi oss jula tilbake". HÆ?! Makan til frekke folk som melder meg opp på drit :hrmf: Btw! Er ikke dritt! Tore? Ny***? Smsac spam osv. Grr Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Snakker du til meg? Aner ikke... Men en gutt som uttrykker kjærlighet til en annen gutt får meg til å tenke. (homo) Samtidig prater vedkommende om kutting. (emo) Endret 9. oktober 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Når går det sakte her. Hvis jeg får masse penger skal jeg kjøpe klikka maskin med 3 skjermer Men egentlig poster ejg bare nå for å kunne poste denne smiley'en: Trengte bilde av den... Fast Reply - Vis smily pop-up vindu Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Født på Aker Sykehus. Der er jeg fra. kolt, jeg er født på haukeland sykehus men foreldrene mine er fra nord-norge så jeg er nordlenning.. hvor er dine foreldre fra? Moren min er fra Norge og faren min er fra Egypt. Så jeg er... NORSK. Altså: Ikke asiater eller tyrker. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Tester den nye map-greia til battlefield 1942. bbl. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Søte Share the pain. Hold pølsefingra dine fra tastaturet litt. Jeg er pisslei spydighetene dine. Gidder ikke bry meg om deg, vel. Skjønner det, min mindre intellektuelle venn. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Snakker du til meg? Aner ikke... Men en gutt som uttrykker kjærlighet til en annen gutt får meg til å tenke. (homo) Samtidig prater vedkommende om kutting. (emo) 1. Det er jeg som er Espen. 2. Det var en spøk. 3. Det er ikke jeg som kutter meg, men en annen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Snakker du til meg? Aner ikke... Men en gutt som uttrykker kjærlighet til en annen gutt får meg til å tenke. (homo) Samtidig prater vedkommende om kutting. (emo) 1. Det er jeg som er Espen. 2. Det var en spøk. 3. Det er ikke jeg som kutter meg, men en annen. Hahaha ok, sorry Espen. Måtte bare le da jeg leste det! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Moren min er fra Norge og faren min er fra Egypt. Så jeg er... NORSK. Altså: Ikke asiater eller tyrker. jepp, norsk med egyptiske aner. JEG VAR NÆRMEST! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Moren min er fra Norge og faren min er fra Egypt. Så jeg er... NORSK. Altså: Ikke asiater eller tyrker. jepp, norsk med egyptiske aner. JEG VAR NÆRMEST! Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene. EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Yup, gratulerer. Jeg kommer nå til å rapportere noen av kommentarene om meg i håp om at de blir slettet. Om de blir de eller ei, får vise seg... Jeg synes mange av dere burde tenke over at dere faktisk slenger dritt om et ekte menneske og ikke en oppdiktet forumbruker. Greit å tulle, men når det begynner å bli drittslenging så hender det at mange brukere går litt for langt. Spesielt i hets mot meg de siste dagene. EDIT: Greit at man kan forvente delte meninger når man f.eks legger ut bilde av seg selv, men det går an å holde de verste kommentarene for seg selv - og ikke bli så frekk at det faktisk sårer. uhm.. var den ment til meg eller? sånn siden det er meg du quoter altså.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Klikk på: Søk -> Søk etter nøkkelord: "AnAnAs" -> Vis resultatene som innlegg Da vises det tydelig hvem jeg sikter til Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Søte Share the pain. Hold pølsefingra dine fra tastaturet litt. Jeg er pisslei spydighetene dine. Gidder ikke bry meg om deg, vel. Skjønner det, min mindre intellektuelle venn. Du burde kanskje ta en titt på dine egne innlegg, før du begynner å mase om spydighet. Endret 9. oktober 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ohoi for en god stemning det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg