Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. den er jeg uenig med, men om jeg hadde giddi å ha fått ordna opp i mine advarsler hadde jeg vel sendt en formel mail Men for å si det kort, jeg er uenig med den der. Holde orden derimot = enig. Jeg gidder, men de folkene som sitter og ordner gidder ikke. Lang og fin mail.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Det kan virke motsatt til tider. Jeg er aldri respektløs mot noen som helst i utgangspunktet, men respekt må fortjenes. Jeg må vel si jeg frykter moderatorer mer enn jeg respekterer dem. Men det har jo ofte samme effekt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. men med ditt sexliv, blir sikkert ungene dine minst èn av delene.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. men med ditt sexliv, blir sikkert ungene dine minst èn av delene.. Syns å huske at du ananas hadde ønske om å bli tatt enda mer!? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. men med ditt sexliv, blir sikkert ungene dine minst èn av delene.. Du har ikke noe i hennes Sex liv å gjøre!! :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. men med ditt sexliv, blir sikkert ungene dine minst èn av delene.. Det betviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. men med ditt sexliv, blir sikkert ungene dine minst èn av delene.. Du har ikke noe i hennes Sex liv å gjøre!! :!: Du skal ikke se bort fra at det er akkurat det han har Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du har ikke noe i hennes Sex liv å gjøre!! :!: og? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. hvor er du fra da, norge? marokko? hønefoss? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du har ikke noe i hennes Sex liv å gjøre!! :!: og? ee, me dont veit Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. hvor er du fra da, norge? marokko? hønefoss? Fin by det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Fin by det. Prat norsk. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Endret 9. oktober 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Jada, vet han setter deg opp til det. Uansett skrev han det til meg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Spørsmål:Hva er galt med munnsex mellom bror og søster så lenge det ikke går videre med det? Munnsex er jo deilig..uansett hvem det er med? Svar: Nei, det er ikke det. Raaaw Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg er verken tyrker eller asiater, og kommer heller aldri til å bli det. hvor er du fra da, norge? marokko? hønefoss? Født på Aker Sykehus. Der er jeg fra. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjære støttespiller! Du får denne e-posten fordi du har signert oppropet " Gi oss jula tilbake". HÆ?! Makan til frekke folk som melder meg opp på drit :hrmf: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Uansett, fikk nettopp vite at STP elsker meg. Lol... fin den. ' Men han der espen... Er han Emo eller Homo? Edit: (no offence) Endret 9. oktober 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Født på Aker Sykehus. Der er jeg fra. kolt, jeg er født på haukeland sykehus men foreldrene mine er fra nord-norge så jeg er nordlenning.. hvor er dine foreldre fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg