bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det smaker stink Brenn. Og hva eter så du? Babymat fra nestlë? ! håper du spiser deg i hjel på fårikål! Endret 9. oktober 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da har jeg baket meg muffins! Det er mye bedre en den fårikålen derres ja! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det smaker stink Brenn. Og hva eter så du? Babymat fra nestlë? ! håper du spiser deg i hjel på fårikål! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men Stp, da! You horndog, you! Jeg prøvde å forklare at det var en spøk.. Ikke til meg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Please, alle vet at det jævla bilde ditt er oppbrukt nå! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Please, alle vet at det jævla bilde ditt er oppbrukt nå! Hva er det med det bildet? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Liker det likevel, jeg. blondie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 AnAnAs! Min asiater jente! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 AnAnAs! Min asiater jente! er ikke hun mere tyrker eller no sånn da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 AnAnAs! Min asiater jente! er ikke hun mere tyrker eller no sånn da? Bedre og bedre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 AnAnAs! Min asiater jente! er ikke hun mere tyrker eller no sånn da? Hysj Jeg erter henne, på en ny digital måte. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg erter henne, på en ny digital måte. DIGITAL MOBBING [pdf] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg erter henne, på en ny digital måte. DIGITAL MOBBING [pdf] Snufs, du skremmer meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Enig med Tonio her, som forøvrig virker som en fornuftig jente." Hvem ville ventet noe slik fra en moderator? Kilde: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4978521 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 [digital mobbing]Tonio er dum.[/Digital mobbing] Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Enig med Tonio her, som forøvrig virker som en fornuftig jente."Hvem ville ventet noe slik fra en moderator? Kilde: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4978521 Snorre har ikke vært moddis så lenge, så han har nok ikke blittt påvirket så mye enda. Han blir nok en inkompetent, jævlig slask innen kort tid Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det var ihvertfall hyggelig å lese det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Snorre har ikke vært moddis så lenge, så han har nok ikke blittt påvirket så mye enda. Han blir nok en inkompetent, jævlig slask innen kort tid #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Tør jeg be deg deg om å skjerpe din holdning...? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vaske klær, henge de på tørk og legge de på plass er kjedelig. Surfe på hw er forsåvidt ikke så altfor spennende, men bedre enn tidligere nevnte gjøremål. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. den er jeg uenig med, men om jeg hadde giddi å ha fått ordna opp i mine advarsler hadde jeg vel sendt en formel mail Men for å si det kort, jeg er uenig med den der. Holde orden derimot = enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg