Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. hva gjør vi nå da? :dontgetit:

*svare seg selv*

 

Jeg pakka sekken full av digitalt utstyr og dro til sofienbergparken. Tok med foto og videokamera, men så glemte jeg kortlesern( :wallbash: ) så dere får se bilder etterpå("mega-spennende").

Nå skal jeg filme litt og så hjem og putte på tusenvis av effekter. Kanskje vi får bruk for noe av det vi lærte på kurset tidligere i uka.

 

(litt sketchy er det dog. Sitter 4-5 narkiser på en annen benk her... Man vet aldri hv de finner på. :ermm: )

 

Jeg tror TSP var den store "inviter'n" ja.

Lenke til kommentar

Var da ille at alle skulle beskylde meg her da :( .

Hadde tenkt å ha en rolig "gruppechat" der vi kunne ha et "ekslusivt" intervju med Steina. Jeg, DurinVIII og Steina ble enige om det (i vår lille gruppechat).

Så inviterte jeg noen av de jeg hadde på lista for en fin og grei chat. Men gruppechatter på msn, er visst aldri velykkede da halvparten av greiene går med til å spørre hvem folk er... Så går resten med til spam. Tror jeg inviterte 8, men så var det en idiot som inviterte 10-12 ekstra folk, så var det noen som quitta og 3-4 storspammere ble invitert inn.. :roll:

 

Så det skulle ikke bli så ille som det ble for å si det slik.. MSN skulle hatt en mulighet for å kicke folk fra chat's. Og at "moderatoren" (den som hadde invitert folk in the first place) måtte godkjenne invitasjoner som ble gjort av andre i chatten.

Lenke til kommentar
Du kan sikkert få flere av de andres av henne.

Ha ha ha.

 

Jeg gir ikke bort adressene til folk, så sant de ikke har sagt ja selv.

 

Edit: Jeg er flink til å stoppe opp samtaler.. :dontgetit:

ok... men om men blir invitert til en samtale med folk man ikke har kontakten til. Kan man få den da?

Adressen står der jo... Og med MSN messenger er det ihvertfall mulig å adde folk lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...