J@cob Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 åssen kan man slette en dobbelpost? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 åssen kan man slette en dobbelpost? Bare moddiser som kan slette Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det går ikke an. MSN til de som vil ha andre brukere på MSNen ligger i profil. Bare å lete der og legge til folket. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm.. hva gjør vi nå da? *svare seg selv* Jeg pakka sekken full av digitalt utstyr og dro til sofienbergparken. Tok med foto og videokamera, men så glemte jeg kortlesern( ) så dere får se bilder etterpå("mega-spennende"). Nå skal jeg filme litt og så hjem og putte på tusenvis av effekter. Kanskje vi får bruk for noe av det vi lærte på kurset tidligere i uka. (litt sketchy er det dog. Sitter 4-5 narkiser på en annen benk her... Man vet aldri hv de finner på. ) Jeg tror TSP var den store "inviter'n" ja. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Var du der.... faen skulle skjønnt det da det sto kenneth... Skulle flamet deg.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 I was there yes. Men ikke lenge. *Bomfunk MC's - Freestyler* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som vet om noen i Bergen som selger kortfuteral/kortholdere? Mer enn ett kort. Ser de har noe på ClasOhlson, men var ikke direkte fine. -Jar Jack and Jones, Carlings, gullsmedbutikker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Var da ille at alle skulle beskylde meg her da . Hadde tenkt å ha en rolig "gruppechat" der vi kunne ha et "ekslusivt" intervju med Steina. Jeg, DurinVIII og Steina ble enige om det (i vår lille gruppechat). Så inviterte jeg noen av de jeg hadde på lista for en fin og grei chat. Men gruppechatter på msn, er visst aldri velykkede da halvparten av greiene går med til å spørre hvem folk er... Så går resten med til spam. Tror jeg inviterte 8, men så var det en idiot som inviterte 10-12 ekstra folk, så var det noen som quitta og 3-4 storspammere ble invitert inn.. Så det skulle ikke bli så ille som det ble for å si det slik.. MSN skulle hatt en mulighet for å kicke folk fra chat's. Og at "moderatoren" (den som hadde invitert folk in the first place) måtte godkjenne invitasjoner som ble gjort av andre i chatten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hm. Var det den samtalen jeg var med på? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Spermdigg! Spermdigg! Beskrivelse: Stor eske med spermdigg direkte fra Hval Sjokoladefabrikk! # Stor eske med spermdigg, 300 gram med spermhvaler! # 5 uimotståelige smaker, her finner du din favorittsperm! # Ferske godbiter rett fra fabrikk, har ikke ligget månedsvis i en butikk! # Sterkt vanedannende! Bjeff! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Yay! Da drar jeg og kjører Go-Cart. Det er kos. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Du kan sikkert få flere av de andres av henne. Ha ha ha. Jeg gir ikke bort adressene til folk, så sant de ikke har sagt ja selv. Edit: Jeg er flink til å stoppe opp samtaler.. Endret 9. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Yay! Da drar jeg og kjører Go-Cart. Det er kos. Synd det er så dyrt, ellers hadde jeg nok vert på eggermoen mye mer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Faen, måtte vente i 5 timer på en makaniker på flyplassen, fordi det var en fugl i motoren.. Senere så sa kapteinen i lufta: "Den lukta dere kjenner i kabinen nå er svidd fugl fra forrige natt, men det er ikke farlig" elns BLE DRITREDD! Fy faen.. Så absurd.. Endret 9. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan sikkert få flere av de andres av henne. Ha ha ha. Jeg gir ikke bort adressene til folk, så sant de ikke har sagt ja selv. Edit: Jeg er flink til å stoppe opp samtaler.. ok... men om men blir invitert til en samtale med folk man ikke har kontakten til. Kan man få den da? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Gud ivning alle sammen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan sikkert få flere av de andres av henne. Ha ha ha. Jeg gir ikke bort adressene til folk, så sant de ikke har sagt ja selv. Edit: Jeg er flink til å stoppe opp samtaler.. ok... men om men blir invitert til en samtale med folk man ikke har kontakten til. Kan man få den da? Adressen står der jo... Og med MSN messenger er det ihvertfall mulig å adde folk lett. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Bah. Gidder ikke å legge til alskes psykopater fra hw.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg