royale Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 eier. second that. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen her som greier å lage sånn light-saber effect i photoshop? Ja. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Stille protest mot 6kb avatarer. Vanligvis synes jeg det er en passe halvdårlig idé å jogge søndag morgen. I dag, derimot, tror jeg knapt jeg kunne ha funnet på noe verre, å legge seg ned å dø hadde i alle fall vært vesentlig bedre. *skallebank* Det er en dårlig ide å jogge i det hele tatt. Endret 9. oktober 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Stille protest mot 6kb avatarer. photoshop is your friend. (edit: denne avataren er 3.4kB tilfelle du ikke skjønte det..) Endret 9. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg så på Tonio's personlige bilde i profilen på betaforumet og hu har fornadre seg sinnsykt mye!? Jeg har sagt det til mange andre.. Så ut som et takras. Nå har jeg med alle som ligger i horer og HW... Gadd ikke å sette det mer sammen, tviler uansett at noen bryr seg med å se etter. http://img359.imageshack.us/img359/8016/minliste4ya.png http://img359.imageshack.us/img359/2798/minliste21cp.png Vær så snill å slett Pål Espen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Men han er jo så søt!(: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeez, det var skummelt mange fra forumet. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 takk til fargoth for light-saber effect! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Blir som regel det ja når en kun tar fra de to gruppene HW-folk legges i.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jaja, men det går jo an å slette folk. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen her som greier å lage sånn light-saber effect i photoshop? Bare bruk neon glow? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jaja, men det går jo an å slette folk. Det har jeg gjort før, og jeg vet ikke om du husker hva du skrev da jeg, gjør ihvertfall jeg (sånn cirka). Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er du en Emo Stp? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er du en Emo Stp? Nei. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 okidokes Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Mornings folkens. Enda en daffedag for meg, sitte og loke på PCen hele dagen, kanskje titte på matte innimellom? Er sikkert lurt å gjøre det, men jeg eier ikke disiplin, så klarer ikke få meg selv til å lese lekser. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Mornings folkens. Enda en daffedag for meg, sitte og loke på PCen hele dagen, kanskje titte på matte innimellom? Er sikkert lurt å gjøre det, men jeg eier ikke disiplin, så klarer ikke få meg selv til å lese lekser. Lekser i helga? Da har jeg laget ferdig den neste testen min og det gjenstår bare korrektur. Nå gjenstår det litt mer prisguidearbeid og betale en ekkel regning før jeg kan lene meg komfortabelt tilbake. Det er så deilig når man ser at man har vært flink og gjort alt som stod på timeplanen *Sweet - Ballroom blitz* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg hater å pakke.. Skal reise til Oslo med nattoget idag.. For så igjen å reise til Polen med buss.. Vet ikke hva jeg trenger å ha med engang Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Huff, har spilt så mye tennis denne uken at huden på hånden min er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg