Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Argh, dagen i dag blir skikkelig døll, tror jeg. Mor har bursdag, men vil ikke feire, broren min, som er den eneste som går ut med meg, er på kino med kjæresten sin og jeg har ingen steder å søke tilflukt. Bortsett fra pc-en, selvsagt. Hehe. Kanskje GameCuben skal få litt selskap også.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 I dag er en sånn dag det bokstavelig talt stinker å bo på landet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mor har bursdag, men vil ikke feire Samme her. Ikke at hun er hjemme, hun jobber... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vil også ha msner til folket.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ler Jeg hater vitser, men den var faktisk ganske bra. -- God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ler Jeg hater vitser, men den var faktisk ganske bra. -- God morgen alle sammen. *le* Morn du Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Morn til alle. I dag skal jeg bære møbler og kanskje kjøre go-cart. Go-cart eier, så jeg håper på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurer på om jeg skal barbere meg...har ikke barbert meg på en uke nå o.O Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurer på om jeg skal barbere meg...har ikke barbert meg på en uke nå o.O Få se bilde da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurer på om jeg skal barbere meg...har ikke barbert meg på en uke nå o.O Få se bilde da. rpp Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 rpp? Recent pic post? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Recent Pic Post. Han mener nok at bildet av han ligger der. Edit: blei eid av Rome Endret 9. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hva med oss som ikke gidder å titte der? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hva med oss som ikke gidder å titte der? Da får du ikke sett bildet da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 *puh* Endelig hjemme, *spise frokost* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vanligvis synes jeg det er en passe halvdårlig idé å jogge søndag morgen. I dag, derimot, tror jeg knapt jeg kunne ha funnet på noe verre, å legge seg ned å dø hadde i alle fall vært vesentlig bedre. *skallebank* Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen her som greier å lage sånn light-saber effect i photoshop? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En gang sa Christer Falck at folk burde filme seg selv når de danser så de innser hvor jævlig de ser ut. Ajjjj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg