DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg har også ganske få på lista..Orker ikke å ha zergfest nedi høyrehjørnet og drite i halvparten. Det er mulig å skru det av.. Visst er det det. Men da mister jeg jo kontroll. Er jo _noen_ jeg vil snakke med. Edit: Bra det er flere, volcov Endret 9. oktober 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har også ganske få på lista..Orker ikke å ha zergfest nedi høyrehjørnet og drite i halvparten. Det er mulig å skru det av.. Visst er det det. Men da mister jeg jo kontroll. Er jo _noen_ jeg vil snakke med. Synd for deg da.. Men som jeg spurte om i sted: Legge seg til å sove nå, eller døgne enda en gang og heller legge meg tidlig senere i dag? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vurderer å døgne. Da kommer jeg meg opp til skolen i morgen. Men jeg eier ikke selvkontroll, så det blir nok soving til langt på dag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Legg deg senere idag. Jeg vurderer det samme. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jaja, er ikke så ille å være sliten en mandag. Er bare da vi har de verste fagene. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har det alltid ille siste ferie-natta. Klarer nesten aldri å sove. Får sove på bakerste forelesningsbenk på skolen . Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen.. Har ikke sovet skikkelig på 3 dager nå. Ekle lan! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen.. Har ikke sovet skikkelig på 3 dager nå. Ekle lan! Jeg sørget for å gjøre unna LANinga i begynnelsen av ferien =). Er du på stort LAN eller lite? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er ikke på lan nå.. Gjorde det i begynnelsen av ferien jeg og, og planen var liksom og såve på Onsdag(sist), Døgne om natta, og være oppe til 9-tia og legge seg.. Sovna klokka 5, våkna 22. Samme har skjedd alle dagene etter nå Blir så forbanna trøtt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Oh my.. Look! Tonio har 555 innlegg. Og med det legger jeg meg... Greier ikke å være våken mer, kanskje jeg greier å stå opp relativt tidlig.. Endret 9. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan ikke legge deg nå! Det er da masse liv her Tonio! (Deja vu?) Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Køyer nå, jeg også. Setter vekkerklokka på 12 eller noe . God natt(morgen?) alle sammen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 enig... jeg køyer! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hoho. Så at jeg hadde lite diskplass, skjekka rundt i mapper om hva som lå der. Gjett hva? 8GB Ducktales Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) de ligger der uten at jeg tør snakke med de. Sånn det er for meg også. Snakker faktisk med ganske mange fra hardware, men det er noen jeg ikke helt tør å snakke så mye med Dette er forresten kontaktlista mi med folka fra hardware! Det som faktisk er litt rart er at flesteparten fra hw.no ikke har lange fjortissnick, mens mesteparten av mine andre kontakter har det.. EDIT: Jeg så på Tonio's personlige bilde i profilen på betaforumet og hu har fornadre seg sinnsykt mye!? Endret 9. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 omg...vondt i hode Sooo...what to do, what to do... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da var det ut å fly.. Skal bli godt å sove litt Ses om de har internett i sørreisa Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg så på Tonio's personlige bilde i profilen på betaforumet og hu har fornadre seg sinnsykt mye!? Jeg har sagt det til mange andre.. Så ut som et takras. Nå har jeg med alle som ligger i horer og HW... Gadd ikke å sette det mer sammen, tviler uansett at noen bryr seg med å se etter. http://img359.imageshack.us/img359/8016/minliste4ya.png http://img359.imageshack.us/img359/2798/minliste21cp.png Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ooo. My forehead is bumping yo! Nei, jeg skalla til litt for mange lyktestolper i går, føler jeg. Har en liten, rød kul i panna, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg