Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt sent nå. :p

Min MSN-adresse står i profilen min uansett..

Kewlt! Pleier dere å ha forumbruker-chats da eller? og prater om OT-ting til en eller annen spammer og plager dere andre?

"Du vil få høre fra meg" :thumbup:

Edit... Hjem fra jobb om 5..4..3..2.. and ACTION!

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

Det har skjedd to ganger at det har vært noen større som jeg har vært med på. Endre alltid med at en eller annen drittsekk spammer ned hele greia.

Prater ikke om noe, men det gjør kanskje de litt mindre gruppesamtalene..

Edit: Legge seg til å sove nå, eller døgne enda en gang og heller legge meg tidlig senere i dag?

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.<

De der funker ikke, med mindre du har tøymatte :)

Noe jeg har. :)

Hva er problemet, da?

Limet/tapen er dritdårlig. Den ene har gått litt til siden, noe jeg merker når jeg beveger musa. :roll: Om jeg "dytter" den på plass blir den der, før den sklir ut igjen..

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange jeg har fra HW jeg, har nitten i HW-gruppa, men også mange i hore-gruppa. Hadde femti stykker sist jeg telte over..

Var en eller annen fyr jeg aldri hadde hørt om som adda meg mens jeg hadde avatar av meg selv og sa at det var grunnen til at han hadde meg. Han døde/ble blokkert.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mange jeg har fra HW jeg, har nitten i HW-gruppa, men også mange i hore-gruppa. Hadde femti stykker sist jeg telte over..

Var en eller annen fyr jeg aldri hadde hørt om som adda meg mens jeg hadde avatar av meg selv og sa at det var grunnen til at han hadde meg. Han døde/ble blokkert.

Heheh. :wee:

Har 26 stk i lista. Det er alle. Har bare folk jeg snakker mye med. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...