christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.< De der funker ikke, med mindre du har tøymatte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Sov fælt da vennen.=) Brenn, pølsa. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.< De der funker ikke, med mindre du har tøymatte Noe jeg har. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva dreier dette seg om? kan jeg få msn deres slik at jeg kan være med? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er litt sent nå. Min MSN-adresse står i profilen min uansett.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Min MSN-adresse står i profilen min uansett.. *prøve å sjarmere Tonio* Eeeeller så lager jeg meg frokost. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det er litt sent nå. Min MSN-adresse står i profilen min uansett.. Kewlt! Pleier dere å ha forumbruker-chats da eller? og prater om OT-ting til en eller annen spammer og plager dere andre? "Du vil få høre fra meg" Edit... Hjem fra jobb om 5..4..3..2.. and ACTION! Endret 9. oktober 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det har skjedd to ganger at det har vært noen større som jeg har vært med på. Endre alltid med at en eller annen drittsekk spammer ned hele greia. Prater ikke om noe, men det gjør kanskje de litt mindre gruppesamtalene.. Edit: Legge seg til å sove nå, eller døgne enda en gang og heller legge meg tidlig senere i dag? Endret 9. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.< De der funker ikke, med mindre du har tøymatte Noe jeg har. Hva er problemet, da? Jeg ler Endret 9. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.< De der funker ikke, med mindre du har tøymatte Noe jeg har. Hva er problemet, da? Limet/tapen er dritdårlig. Den ene har gått litt til siden, noe jeg merker når jeg beveger musa. Om jeg "dytter" den på plass blir den der, før den sklir ut igjen.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Rart.. Mine glidere har holdt i godt over et halvår nå Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Rart.. Mine glidere har holdt i godt over et halvår nå Jada, og hele livet ditt er perfekt. Vitsen var en av de bedre jeg har lest.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Eneste jeg har i msnlista mi fra forumet er Fredrik og TLZ. Og en til jeg ikke husker navnet på. Så er ikke så mange jeg snakker med. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke hvor mange jeg har fra HW jeg, har nitten i HW-gruppa, men også mange i hore-gruppa. Hadde femti stykker sist jeg telte over.. Var en eller annen fyr jeg aldri hadde hørt om som adda meg mens jeg hadde avatar av meg selv og sa at det var grunnen til at han hadde meg. Han døde/ble blokkert. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Rart.. Mine glidere har holdt i godt over et halvår nå Jada, og hele livet ditt er et dass. Fixed. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke hvor mange jeg har fra HW jeg, har nitten i HW-gruppa, men også mange i hore-gruppa. Hadde femti stykker sist jeg telte over..Var en eller annen fyr jeg aldri hadde hørt om som adda meg mens jeg hadde avatar av meg selv og sa at det var grunnen til at han hadde meg. Han døde/ble blokkert. Heheh. Har 26 stk i lista. Det er alle. Har bare folk jeg snakker mye med. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har gitt opp å slette folk, legger dem bare i gruppen jeg skrev i sted, horer. 59 av kontaktene mine ligger der. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er mange jeg kunne tenkt meg å ha på MSN her fra HW, men det blir bare til at de ligger der uten at jeg tør snakke med de . Jeg har også ganske få på lista..Orker ikke å ha zergfest nedi høyrehjørnet og drite i halvparten. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har også ganske få på lista..Orker ikke å ha zergfest nedi høyrehjørnet og drite i halvparten. Det er mulig å skru det av.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 de ligger der uten at jeg tør snakke med de. Sånn det er for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg