Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Les side 2705 i denne tråden Tonio. Den er fra i går da jeg prøvde å få liv i deg, men jeg tror du hadde lagt deg. Leser hele so jeg, så jeg har lest det. Har ingen interesse av å diskutere hvorfor et spill er bedre enn et annet, jeg har min mening og du har din. Latt de fortsette å være forskjellige. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 heywood yablowme i dag, da? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hallol? Lever dere enda? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hallol? Lever dere enda? Nei, vi er zombier som bare leter etter det siste byttet; Deg! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Selvfølgelig forstår jeg det. Men jeg elsker å provosere folk litt. Ta bare en titt på 1337-jordskjelv tråden i "annet" Jeg tror LarsP er mitt forbilde på akkurat det der, hehe... Du har ingen interesse av å diskutere hvorfor et spill er bedre enn et annet? Men du HAR en interesse av å konstatere at spill DU ikke liker SUGER! Forum - Det du sier kan og vil bli brukt mot deg Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Spis meg. Oi, så teit. Klokka mi på forumet henger en time etter.. Ikke rart jeg trodde folk hadde forsvunnet.. Endret 9. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du har ingen interesse av å diskutere hvorfor et spill er bedre enn et annet?Men du HAR en interesse av å konstatere at spill DU ikke liker SUGER! Ja, jeg sier min mening uten å gi grunnlag. Det man absolutt ikke burde gjøre på forum. Huffda, jeg er fæl. Vet at du provoserer der (Annet).. christer: Pass deg, jeg biter. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er grisetrøtt. Nå griselegger jeg meg. Skal opp om 3 timer. *sukk* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg sover. God natt til de som bryr deg, og de som gir faen. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Denne Likte jeg, Tonio Gnait, STP Endret 9. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er grisetrøtt. Nå griselegger jeg meg. Skal opp om 3 timer. *sukk* Hahahaha Griselegger... Mer legging enn helt vanlig legging! :!: Og Christer-r... er du banditten som har fått 100% warning for så å gjenoppstå? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Dere to er drittsekker. (STP og atkd.) Edit: JOACHIMR... http://forum.begin.no/index.php?showuser=32837 Endret 9. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg sover.God natt til de som bryr deg, og de som gir faen. Det der var bare sååå emo, ass! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 HA!! Jeg og Stein Åge grusa deg Tonio! Vi holdy ut lengst! Greit, du ble pælma fordi samtalen var inaktiv, men likevel da. U R T3H 10053! Så...køye Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Og Christer-r... er du banditten som har fått 100% warning for så å gjenoppstå? Nei ass.. Jeg fikk nok bare 10%.. Så jeg har like mye som Tonio Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 HA!! Jeg og Stein Åge grusa deg Tonio! Vi holdy ut lengst! Greit, du ble pælma fordi samtalen var inaktiv, men likevel da. U R T3H 10053! Hos meg var det du som ble kasta ut. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dere to er drittsekker. (STP og atkd.) *kosepå* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Du stikker fra MSN, men ikke HW? Eller blokkerte du meg bare? Edit: Blæ, skal aldri kjøpe noe slikt igjen. >.< Endret 9. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har stukket fra MSN, og nå stikker jeg fra HW. Jeg kommer aldri til å blokkere deg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg