Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En kamerat av meg hadde mobilen liggende (påslått tror jeg) på taket av russebussen én natt i Stavanger pluss bussturen hjem. Det regna mye! Derfor de måtte på taket, tette det igjen litt. Uansett, den mobilen levde etterpå den. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det kan gå bra, ja. Såg det faktisk var mykje fukt inn i kameraet. Trur det skal få stå nokre døgn, ja. Litt kjipt, hadde faktisk tenkt til å ta masse bilete i ferien. Men no skal eg legge meg. God natt! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm. Den gamle mobiltelefonen min tålte kokvask og sentrifugering, den. Nokia 3200 <3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan jo nevne at dette var en SE T630 og at den ble tørket i stekeovnen. Husker ikke temperatur, men var sikkert 50 - 60 grader eller noe sånt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dvææ... Nå er jeg trøøtt. Må gratulere Tonio med 10%. Jammen godt jobbet! Jeg for min del har brkt uka på bøyd oppe på et tak der jeg har både revet av og lagt på nytt tak. Det varr kjipt, men jeg tjener vel noe på det. I morgen skal jeg bære møbler. Kos. Har foresten også sett charlie og skjokoladefabrikken to ganger nå. Den er ganial. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må gratulere Tonio med 10%. Jammen godt jobbet! Jeg vil ikke ha det.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg føler meg litt skyldig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må gratulere Tonio med 10%. Jammen godt jobbet! Jeg vil ikke ha det.. Hvordan klarte du det ? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva gjorde du Tonio? Fortell.. Om det får deg til å føle deg bedre, så har jeg 20% Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må gratulere Tonio med 10%. Jammen godt jobbet! Jeg vil ikke ha det.. Jo det ville du. Hun posta bilde av en naken dame. Artig måte og få det på. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg fikk mine første 10% slik: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...0&&do=findComment&comment=4563820 SMS språk: "Grizeartig! oMfG-Lollllzorzz! amagaad! HiHa!!111!!++!!""¤" Etterfulgt av en lang rekke unødvendige smileys. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hun posta bilde av en naken dame. What he said.. Eller som det så pent står "Linket til et heller uhyggelig bilde i en post som av hensyn til svake sjeler ble slettet, og bruker oppfordres herved _sterkt_ til å la vær med slikt i fremtiden." Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hun posta bilde av en naken dame. What he said.. Eller som det så pent står "Linket til et heller uhyggelig bilde i en post som av hensyn til svake sjeler ble slettet, og bruker oppfordres herved _sterkt_ til å la vær med slikt i fremtiden." Vet moren din om dette? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva har det å si om hun vet det eller ikke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det var en eldgammel og ekkel dame. *cs* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nå tar jeg kvelden jeg tror jeg. Natta!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det var en eldgammel og ekkel dame. Jeg sa ifra.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Wow Tonio, Du er en av oss lovløse forum-badasses, nå. Vi som lever litt på kanten. Som tar opp kampen mot de onde moderatorene. Hvordan føles det å være hardnock nettkriminell? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Får finne senga jeg også, når jeg har underskudd på søvn på hverdagene virker det ikke som et sjakktrekk å sitte oppe til langt på natt i helgene også. Mormor kommer nemlig med nyvaskede klær i morgen, og da er det best å være våken tror jeg. *Pusse tenner og legge seg* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Wow Tonio, Du er en av oss lovløse forum-badasses, nå.Vi som lever litt på kanten. Som tar opp kampen mot de onde moderatorene. Hvordan føles det å være hardnock nettkriminell? Stfu, lavmåls-kriminell. Jeg har 60%! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg