Pels Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Legger meg etter the 4400 jeg kan fortelle hvordan det ender så kan du gå å legge deg nå! fuckers, jeg savner dama! noen som gidder slepe spania litt nærmere nord-norge? http://www.amore.no/amore_erotiskshop/cart...te.asp?varer=17 :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Legger meg etter the 4400 jeg kan fortelle hvordan det ender så kan du gå å legge deg nå! fuckers, jeg savner dama! noen som gidder slepe spania litt nærmere nord-norge? Ikke røp noe. Det er bare slemt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Bakfylla på forum ikveld også. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Alltid kos det Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ahhh...good god det skal bli godt å legge seg. Kjenner at jeg har fortjent og sove lenge nå. Og jeg er glad=) X'en er ute på fylla i kveld og vanligvis hadde jeg bare "wtf...tenk hvis hun finner noen andre...at jeg ikke har sjangsen lengere" Nå gir jeg meg fan rett og slett. Vil hun ha meg så er jeg kanskje her, ellers bryr jeg meg fan. *glad* Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ikke røp noe. Det er bare slemt. ingen fare, spoiling er no hor! men må bare si at jeg syntes sesong to av 4400 var enormt mye bedre en første sesongen. Pels: Har en Fleshlight men det blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ahhh...good god det skal bli godt å legge seg. Kjenner at jeg har fortjent og sove lenge nå. Og jeg er glad=) X'en er ute på fylla i kveld og vanligvis hadde jeg bare "wtf...tenk hvis hun finner noen andre...at jeg ikke har sjangsen lengere" Nå gir jeg meg fan rett og slett. Vil hun ha meg så er jeg kanskje her, ellers bryr jeg meg fan. *glad* Kos da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 bruk threaden gohan... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Veit vi har en egen del på forumet til det, men noen som veit hva introsangen til 4400 heter? You know; I'm gonna make it really, really simple to you: (Klikkbar) Endret 9. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) no spelast: Bonnie Tyler - The Rose Fin sang egentlig, husker tilbake til ungdomsskolen. Da sang den fineste jenta i klassen den sangen. *Drømme* edit: feil skole Endret 9. oktober 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) bruk threaden gohan... Roger!/kouteiteki Edit: Da var The 4400 ferdig for denne gang. God natt. Endret 9. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nighty night! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) dream sweet Jeg tror jeg sier good night jeg også Endret 9. oktober 2005 av simerix Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 ei snøbikkje innom i sene nattetimer, holla. *mekke nattens nudler* Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei phax... få med deg 1337-jordskjelv tråden i "annet"! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 FITTE! Mista nettopp Ixusen min ned i vasken. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 FITTE! Mista nettopp Ixusen min ned i vasken. Shit... det var vel ikke vann oppi? Overlevde det? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Var vatn oppi, ja. Trur det overlevde, fekk slått det av fort som faen. Skal la det ligge eit døgn eller to og tørke. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Var vatn oppi, ja. Trur det overlevde, fekk slått det av fort som faen. Skal la det ligge eit døgn eller to og tørke. vi sier fem. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Fem? Blah, altfor lenge. Men får kanskje la det ligge såpass lenge. Sjekka inni no, ingen fukt eller antydning til våte delar inni. Minnekortet fikk litt på seg, though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg