b-real Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund er fan meg pulende tull i grunn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund med lite gull. Heller helvete. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund er fan meg pulende tull i grunn Noe galt? Kan være enig med deg i dag, våknet av at mamma sa hun skulle dra på sykehuset for å besøke morfar.. Han har visstnok fått noe blodpropp-greier.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund er fan meg pulende tull i grunn Pule om morgenen er knall, perfekt måte å få ned loffen på Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund er fan meg pulende tull i grunn Pule om morgenen er knall, perfekt måte å få ned loffen på Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg kjeder meg. Været er ikke fint ute. Da får jeg vel spille noe da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Morgenstund er fan meg pulende tull i grunn Noe galt? Kan være enig med deg i dag, våknet av at mamma sa hun skulle dra på sykehuset for å besøke morfar.. Han har visstnok fått noe blodpropp-greier.. Neieh, bare en av de dagene du IKKE vil stå opp i det hele tatt. Morfaren din har vært syk lenge, håper det går bedre for han :\ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Huff, i dag er det fælt vær. Gidder liksom ingenting. Alle vennene mine er visst borte, og de som ikke er borte har andre planer. Har seriøst ikke peiling på hva jeg skal gjøre i dag. Pga. været virker det virkelig lite fristende å gå ut... Herr Brun Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) I går var jeg ute og feiret bursdagen til en venn av meg, grilling og fyll Han var glad for kassen med turborg han fikk og vi hadde det kjekt hele dagen. På skolen spiste vi pizza og epler i karamel og sukker, noe som førte til at jeg og en annen spiste nok til og ikke spise før festen Derfor var vi to kvalme tidlig på kvelden, og jeg spydde to ganger om natta (en gang over hele buksa mi og på sofaen) Husker heller ikke alt, men vet jeg sov oss en jeg kjenner. Han merket heldigtvis ikke spyet før jeg fikk tørke det bort. Bra fest, dårligt mage Endret 28. mai 2005 av MagE Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morfaren din har vært syk lenge, håper det går bedre for han :\ Han er bedre av selve kreften nå, så vi tror at han blir bra igjen.. Men det er jo alltid en liten rissiko for at han ikke blir det og.. Blæ, nå er jeg dritt lei av å legge inn musikk på Mp3-spilleren min. Jeg oppdager alltid noe nytt som jeg skulle hatt der.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bra fest Det som teller Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Han er bedre av selve kreften nå, så vi tror at han blir bra igjen.. Men det er jo alltid en liten rissiko for at han ikke blir det og.. Blæ, nå er jeg dritt lei av å legge inn musikk på Mp3-spilleren min. Jeg oppdager alltid noe nytt som jeg skulle hatt der.. gamle folk har så sein celle deling så de overlever som regel kreften. har du en enorm mp3 spiller eller? synes du har styrt med den lenge nå.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 har du en enorm mp3 spiller eller? synes du har styrt med den lenge nå.. 20GB... Så det er litt plass på den Hm, tror egentlig at jeg skal være med ei venninne på Jessheim i dag.. Men det ble plutselig veldig stille på henne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Søsteren min fikk et lite hint om nedlastning fra nettet på onsdag. I går kom miniiPoden hennes. Hun har altså nesten bare CD-rips... Mer enn 6GB... Hun fikk jammen meg ikke plass til alt... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Søsteren min fikk et lite hint om nedlastning fra nettet på onsdag. I går kom miniiPoden hennes. Hun har altså nesten bare CD-rips... Mer enn 6GB... Hun fikk jammen meg ikke plass til alt... Er vel bare 4GB på iPod mini ? Eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 20GB... Så det er litt plass på den Hm, tror egentlig at jeg skal være med ei venninne på Jessheim i dag.. Men det ble plutselig veldig stille på henne ja da burde det jo ikke være så vanskelig og velge ut hva du skal ha på den, bare ta alt! eller forsåvidt.. hm.. sjekke. oi, 29gb med musikk her, stort sett bare album.. ja ok, da blir det kanskje verre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hun har den nye versjonen med 6. Hun hadde fra før en promotionversjon fra en konferanse pappa var på, med fire. Men den har jeg knapt sett, før den gikk i stykker, og vi oppdaget at den ikke hadde garanti. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hun har den nye versjonen med 6. Hun hadde fra før en promotionversjon fra en konferanse pappa var på, med fire. Men den har jeg knapt sett, før den gikk i stykker, og vi oppdaget at den ikke hadde garanti. Hehe, da så! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hm, tror egentlig at jeg skal være med ei venninne på Jessheim i dag.. Spis en burger for meg der... Jessheim er burgerstedet mitt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ipod er gøy Har 13.5 gb på min 20 gb ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg