Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) haddis: vi inviterer de hjem og gir de en one to one anal lection Vel, etter å ha hørt en kompis sin første anal opplevelse som endte i mais sprut tror jeg ikke det... (Etter det tror jeg han holder seg langt unna damer som spiser mais) Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Veeeelll.....kan jo stenge hele SO4 ? lets do! Vel, d gjør ikke meg noe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 haddis: vi inviterer de hjem og gir de en one to one anal lection Vel, etter å ha hørt en kompis sin første anal opplevelse som endte i mais sprut tror jeg ikke det... (Etter det tror jeg han holder seg langt unna damer som spiser mais) Nasty Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 B|real\phax...hva skal vi gjøre...vi blir invadert av små unger... Veeeelll.....kan jo stenge hele SO4 ? Eller opprette en tråd som jeg kaller; Gode årganger oss imellom Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Veeeelll.....kan jo stenge hele SO4 ? lets do! Vel, d gjør ikke meg noe Gjør det ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel, d gjør ikke meg noe ditto, jeg teller til tre. 1 . . . 2 . . . 3 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) *Sende pm til Ueland om tilatelse om å åpne en tråd for oss "gammle"* Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er 16 gammelt nok? eller blir jeg holdt utenfor da? :\ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 b|real gjør det nå da ! ibtl Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er 16 gammelt nok? eller blir jeg holdt utenfor da? :\ Vi kan lage en tråd for oss unga vi Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Veeeelll.....kan jo stenge hele SO4 ? lets do! Vel, d gjør ikke meg noe Trodde ikke sms språk var godtatt på forumet jeg.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Er 16 gammelt nok? eller blir jeg holdt utenfor da? :\ 18 år... sorry ma8t Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel.. Dette er den tråden på forumet som er mest Off-topic av alle! Og om ikke analopplevelser med maissprut er off-topic så vet ikke jeg. Spam er greit å forby, men her diskuteres det jo faktisk noe, enten du liker temaet eller ikke! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hadder'n er forlova... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) men her diskuteres det jo faktisk noe, enten du liker temaet eller ikke! Mhm, vet det meget godt... EDIT: Kenneth, Stemmer det Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Trodde ikke sms språk var godtatt på forumet jeg.... Hvor latterlig kan man bli? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Gratz @ Haddis! Når skal "brottlaupet" stå? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Gratulerer haddern (hvem enn du er tipper foresten haddis) Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Gratz @ Haddis! Når skal "brottlaupet" stå? Vel. nå har jeg vært sammen med henne godt over 2 år...forlovet oss nå, så vi har snakket om det å vi vil sette oss på "prøve" 2 år til før vi setter en dato Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hjertelig velkommen til "Gjett sivilstanden"! Faktapåstand 1: Lørdagskvelden har blitt brukt til nyformatering og orgasmisk konfigurering av stereobenk-pcen med absolutt jeg eier av musikk, film og bilder på koblet til lcd-tven. Faktapåstand 2: En Jarlsberg- og pepperonistylet grandis står i ovnen og en usett, nyimportert Family Guy-sesong i DVD-spilleren. Er John... 1: Gift? X: Samboer? 2: Singel? Førstemann med riktig svar vinner en fin, blå musematte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg