Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jaja. Neste helg i Trondheim: Enhver som bor her, Tonio på jævla besøk eller hva faen, kom til huset vårt! Mine buddies og jeg ønsker alle mennesker velkommen! Cheers! Tør jeg spørre; Du bor ikke telfeldigvis i et sånn "studenthybel-kompleks"? Kjenner nemlig en som går på skole der oppe nå. Han bor på et sånt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tør jeg spørre; Du bor ikke telfeldigvis i et sånn "studenthybel-kompleks"? Kjenner nemlig en som går på skole der oppe nå. Han bor på et sånt. det finnes endel sånne i trondheim da. -- cun(t): hadde jeg fortsatt bodd i trondheim så sku jeg vært der å trasha festen din tvert! Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 cun(t) hahaha! :!: phax du er så morsom! /hug phax :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg Vegard, har nå funnet ut at jeg egentlig er homofil og ønsker gjerne en eldre partner for å gi meg den korrekte veiledning som gjør meg til en god homse at your service: Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg føler meg mobbet av kenneth! Han erter meg for at han vant over meg på lego-konkuransen på tg Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 kjedsomhetskills. Mente du her: Kjedsomhet-skills? eller: Kjedsomhets-kills? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 okeo, noen på min fest har mistrukt navnet mitt. Jeg er ikke gaylord. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nevnte jeg forresten at jeg vant over Daniel? Det ble 2. plass på meg, mens en stygg blomst vant kassa med brus. Daniel var vel ikke blandt topp 3 en gang Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kanskje jeg burde logge av for å unngå framtidige misbruk av min konto på dette forum. Jeg er ikke homofil, ålreit? Jeg logger av nå, for å unngå disse fyllikenes misbruk av min konto. (oG jeg sølte øl her..) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nevnte jeg forresten at jeg vant over Daniel?Det ble 2. plass på meg, mens en stygg blomst vant kassa med brus. Daniel var vel ikke blandt topp 3 en gang Bare vent du: Daniel sier:skal arrangere en konkuranse jeg, der jeg er sommer og selv er med, også skal jeg tvinge deg til å være med, så jeg garrantert kan slå deg Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Mente du her: Kjedsomhet-skills? eller: Kjedsomhets-kills? nei har du sett, fin dobbelt betydning der ja! *diplom til deg* jeg har to 7% svenske skogsbærcider her. nå skal det bli fest! edit: make that one. Endret 8. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Woho nå er lørdagen redda!, jeg kjøpte meg et sverd i polen og nå driver jeg å nagler cola bokser fast til gulvet med det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 D: me no understand :\ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 kennethdammyr: Tusen takk for at du har laget Slime! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 AAARG! Jeg har ikke fått logga av ennå. pÅ den annen side, så kan jeg sies enig med Staff. Jeg er enig med seksuelle avvik. På den annen side, så logger jeg av nå. Okei? God natt, siden ingen av dere kommer til festen min denne uka allikevelel. min beste venn har sex i rommet ved siden av meg Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det blir som å spørre om hvorfor tallet 2 ser ut som tallet 2 og ikke tallet 6. -- Helt tåpelig! ¨ Det bare èr sånn, ok? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 min beste venn har sex i rommet ved siden av meg får du ikke være med da? dårlig kompis. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 min beste venn har sex i rommet ved siden av meg får du ikke være med da? dårlig kompis. Ingen vil vel være rompis? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 til dere moddiser: Hvem faen er Stein Åge? Er det Steina? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 min beste venn har sex i rommet ved siden av meg får du ikke være med da? dårlig kompis. Why the sad face? Er du sjalu på din beste venn eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg