Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg husker ikke store forskjeller på 98' og 99', men det var uansett bedre enn de nye versjonene. Rushfeldt bommer :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Okay: Min addresse: Tempeveien 7B 7031 Trondheim Velkommen, always! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel vel...hadde det vært det så hadde nok de fleste gutter hatt vansker for å gå... Sorry mac, men DEN må du forklare Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Okay: Min addresse: Tempeveien 7B 7031 Trondheim Velkommen, always! hei vegard Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel vel...hadde det vært det så hadde nok de fleste gutter hatt vansker for å gå... Sorry mac, men DEN må du forklare Skulle gjerne gjort det, men frykter for at du vil kaste meg på hode ut av forumet La oss bare si at jeg ville vist et bilde ala Haltan style :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel vel...hadde det vært det så hadde nok de fleste gutter hatt vansker for å gå... Sorry mac, men DEN må du forklare Skulle gjerne gjort det, men frykter for at du vil kaste meg på hode ut av forumet La oss bare si at jeg ville vist et bilde ala Haltan style :!: PM! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Anyways....tror jeg går til innkjøp av en 24" lcd 16ms som jeg får billig av jobben EDIT: B|real...Pm sendt Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Haddis...your going OUT! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Yarr! Vegard? How did you know? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Altså, er det lov til å reklamere for framtidige parties på forumet? I så fall må jeg nesten gjøre det, heretter. Er så glad i HW-folket, så. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Gulesider.no? Endret 8. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Haddis...your going OUT! Hva heter den nye sangen til Aha? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Altså, er det lov til å reklamere for framtidige parties på forumet? I så fall må jeg nesten gjøre det, heretter. Er så glad i HW-folket, så. Ser du på rettningslinjene her på forumet så ser du at reklamering for andre sider ikke er lov. Å drive å reklamere på andre forumer...nja...helst ikke. Du vet hvordan folket her reagerer når andre ukjente sider kommer inn hit å reklamerer. Så nei...hvis det skjer på et privat nivå...så greit, men ingen public reklamering. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 SkyMarshall: ikke verst sang men ikke like bra som raiders of the north hehe. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Pfft, den eier. np: SkyMarshall Arts - The Paladin. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er jo ikke reklamering for andre nettsider, da. Det er bare tilbud om party til hw-brukerne. Er det ikke lov, altså? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva i helvete skal jeg gi til dama til 18-årsdagen hennes? :/ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Uff.. Klassen jeg gleder meg til å bli kvitt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er jo ikke reklamering for andre nettsider, da. Det er bare tilbud om party til hw-brukerne. Er det ikke lov, altså? Hva mener du med party? o.O *ikke helt med* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Fest hjemme hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg