svamp Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hele Norge Ikke jeg -- Nei... Eta vel hareeeem Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvor bor du? Tror cun bor i Trondheim. So...Norge suger i dag Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 registrert meg nettopp hos digit.no. Kun for at jeg skal få se et par bilder i full oppløsning. siden er foresten i mot personværnsloven. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvor bor du? Tror cun bor i Trondheim. So...Norge suger i dag Døh...hvor har du vært de siste årene? Norge suger ALLTID. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 synes norge er bra jeg. Heia Tufte! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Mekka meg ny World of Warcraft-låt istad jeg da ... for mojo skyld! SkyMarshall Arts - The Paladin Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Da er jeg tilbake etter noen kål-ruletter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Da er jeg tilbake etter noen kål-ruletter Kål-ruller mener du vel? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Faen jeg blir så sint på FIFA! De skal lage det så fryktelig realistisk, men får det ikke til. Dermed blir det et dårlig kompromiss. Jeg får lyst til å reise til EA og vise dem åssen fotball fungerer i virkeligheten. ![/color] Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Da er jeg tilbake etter noen kål-ruletter Kål-ruller mener du vel? Ruletter takk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 GOAL! Søren meg på tide Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Same shit different name Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Mekka meg ny World of Warcraft-låt istad jeg da ... for mojo skyld! SkyMarshall Arts - The Paladin hehe! bra sang! Mekka denne istad: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Faen jeg blir så sint på FIFA!De skal lage det så fryktelig realistisk, men får det ikke til. Dermed blir det et dårlig kompromiss. Jeg får lyst til å reise til EA og vise dem åssen fotball fungerer i virkeligheten. ! Bare fordi du ikke scorte mål? Eller fordi du vil ha samme lagoppsett som Norge og Moldova har på kampen nå? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Same shit different name Det er det samme som man skulle sagt at vagina er det samme som penis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Faen jeg blir så sint på FIFA!De skal lage det så fryktelig realistisk, men får det ikke til. Dermed blir det et dårlig kompromiss. Jeg får lyst til å reise til EA og vise dem åssen fotball fungerer i virkeligheten. ! Bare fordi du ikke scorte mål? Eller fordi du vil ha samme lagoppsett som Norge og Moldova har på kampen nå? Fordi det er så mange ting som ikke stemmer med virkeligheten. Det er så mange bagateller. Og ja! Det er for vanskelig å score. FIFA99, det var saker det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) FIFA99, det var saker det 99 var å er det beste...spiller det enda I den tid (1998?)oppgraderte jeg til et voodoo 3 skjermkort for å få med den sinnsyke grafikken EDIT: Øl = Leif's Endret 8. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Same shit different name Det er det samme som man skulle sagt at vagina er det samme som penis Er det ikke det da? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 GLEM DET! Fifa 98 er dessidert det eneste og beste fotballspillet i hele verden, jeg liker ikke fotball, men fifa 98 spillte jeg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Same shit different name Det er det samme som man skulle sagt at vagina er det samme som penis Er det ikke det da? Vel vel...hadde det vært det så hadde nok de fleste gutter hatt vansker for å gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg