Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 *blublu* Hva slags program bruker du? Vært på Kiwi og kjøpt en ti pakning med røyk, og en Cola. Blir vel WoW resten av kvelden. (Og natta.) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei, Volcov *vinke til* How's everything? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei SnittLeif! Går vel egentlig bra, men slo opp med "den du vet" for ikke så lenge siden. Spiller WoW og hører på musikk. Du da? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ahh jeg hater MSN!! Jævla fjortis homse program Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ahh jeg hater MSN!! Jævla fjortis homse program eller nei. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Folk som bruker homse som noe negativt får lite respekt fra meg. Og om du ikke liker det er det jo bare ikke å bruke det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) *blublu* Hva slags program bruker du? Vært på Kiwi og kjøpt en ti pakning med røyk, og en Cola. Blir vel WoW resten av kvelden. (Og natta.) MusicBrainz Tagger det sjekker alle sangene opp mot en database som di som laget programmet har , den er bruker redigert , og mangler det noe legger man det til manuelt eller importerer fra freedb EDIT: har mekket 1400 sanger i dag , tro jeg ikke gidder mere nå . Endret 8. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Mamma og søss ser på tegnefilm på svensk TV 1 nå og ler som bare det... Jaja, sikkert helt normalt.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Bedre at de er blide enn gretne vel? På fredag så kommer Ronja hit, blir hyggelig å se henne igjen, selv om det er rart å ha ei en kjenner fra nettet til overnatting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) 10% warn her jeg braut de norske lover, oppfordring til dyreplageri oppfordring til dyreplageri * Var egentlig bare tull, jeg sa jeg skulle skyte fugler med luftgæver i fra et telt, men jeg hadde ikke tenkt å gjennomføre det Oppfordring til dyreplageri der det diskuteres hvordan man skal bli kvitt katter som driter i hagen deres. "Softgun er en fin metode og bli kvitt småjævler. " Om ikke annet er dette unødvendig provosering. Unødvendig provosering etter spørsmål om han likte å plage dyr fra en som da i såfall gjerne ville ha adressen hans. "Kom og ta meg EDIT2: Nevnte jeg at jeg liker og pælme napalm på katter og løpe etter dem med lighter?HER BOR JEG! " Smiley-svar i denne tråden. " QUOTE (Joggi @ 26/10/2004 : 15:48) fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer " EDIT3: Men denne har jeg hatt en stund. Warned on 13/06/2005 : 16:18 Added to warn level sms-språk "omfs omfs omfs!!" og den sista var faen ta meg litt i en lang post i so4.. OG jeg svarte pået teit innlegg. BS alså.. EDIT: OG den posten ble sletta, så jeg har ingenting og henvise til. EDIT2: Hmm, var på en kort periode jeg fikk de 30% også Endret 8. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Du fortjener dem, en må ikke være slem mot dyrene eller tenne griller i andres hoder. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Du fortjener dem, en må ikke være slem mot dyrene eller tenne griller i andres hoder. Var jo ikke seriøst, folk som tror det må være blåst i hodet Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg blir gal! Hjelp meg anyone ...eller ikke, det ville jo være å be om support. Blir bare så hel***** irritert på PCen! Endret 8. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 For det er lett å vite når du er seriøs eller ei. *Hjelpe TSP* Gikk det galt med en animasjon?=P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 For det er lett å vite når du er seriøs eller ei. Nja, er aldri seriøs jeg, vertfall ikke når jeg sitter på pcen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Atle Antonsen var på barnetv. Han var en operasanger-tyv. Men hønssemannen fanget han ved å nyse på han. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har leamus på høyre øye. faen så irriterende Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Dere husker bildene til AnAnAs? Vises kjempebra på mobilen! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Dere husker bildene til AnAnAs? Vises kjempebra på mobilen! Synes de var nokså stygge, jeg.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Gohan: leamus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg