Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

_ammaZ_ om gårsdagen:

kortversjon: "dagen derpå" - vondt i hodet, liten kul

"langversjon": Ble truffet av en flyvende ølflaske(Tuborg for de som bryr seg ;) ). Det var en full venninde som kastet flasken, helt uten forvarsel. Dama er håndballspiller, håndballspiller på toppidrett.. :nei:

Så jeg måtte ut å gå en liten tur(var utefest), og følte meg stadig dårligere. Etterhvert satt jeg der med en ENORM hodepine, og ble stadig kaldere. Til slutt satt jeg der med 1tskjorte, 2 gensre, 1 teppe, og venner som prøvede å holde meg varm.

Festen var slutt når politiet kom.. "hail tha fyll"

Skrevet
Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/

Bursdagselskap før tolv?!

Nei, det begynner om en halvtime tror jeg.

Skrevet (endret)

Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE!

Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga.

Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se :whistle:.

OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti..

Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst..

EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..!

Endret av Bundy
Skrevet
Good Morning People :D

Hva skal folka i dag?

Handle for mamma, klippe plenen til mormor og morfar... starte cs clan... :shrug:

Skal omtrent det samme. Handle for mamma, klippe plenen (for mamma vel å merke), og bare chille. :roll:

Skrevet
Good Morning People :D

Hva skal folka i dag?

Spille WoW til øynene mine triller ut av hodet.

(Guest pass - varer bare i 10 dager ;) )

Ay, mitt gikk just ut... :(

*Pekepåogle* :p

Hva går WoW ut på?

Som runeskape eller noe?

Skrevet

Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE!

Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga.

Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se :whistle:.

OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti..

Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst..

EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..!

Søster har bursdag party klokken seks eller noe i dag hun. Men selv lillebror starter ikke før tidligst fire... Vi er ikke morgenfugler i helgene... Eller, pappa står gjerne opp klokken åtte, setter seg på kontoret og jobber, og kommer til frokost... Vi andre... Vi sover...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...