Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

_ammaZ_ om gårsdagen:

kortversjon: "dagen derpå" - vondt i hodet, liten kul

"langversjon": Ble truffet av en flyvende ølflaske(Tuborg for de som bryr seg ;) ). Det var en full venninde som kastet flasken, helt uten forvarsel. Dama er håndballspiller, håndballspiller på toppidrett.. :nei:

Så jeg måtte ut å gå en liten tur(var utefest), og følte meg stadig dårligere. Etterhvert satt jeg der med en ENORM hodepine, og ble stadig kaldere. Til slutt satt jeg der med 1tskjorte, 2 gensre, 1 teppe, og venner som prøvede å holde meg varm.

Festen var slutt når politiet kom.. "hail tha fyll"

Lenke til kommentar
Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/

Bursdagselskap før tolv?!

Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE!

Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga.

Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se :whistle:.

OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti..

Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst..

EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/

Bursdagselskap før tolv?!

Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE!

Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga.

Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se :whistle:.

OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti..

Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst..

EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..!

Søster har bursdag party klokken seks eller noe i dag hun. Men selv lillebror starter ikke før tidligst fire... Vi er ikke morgenfugler i helgene... Eller, pappa står gjerne opp klokken åtte, setter seg på kontoret og jobber, og kommer til frokost... Vi andre... Vi sover...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...