SGE7000 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skal kjøpe meg Guild Wars i dag Weheeeey! Du joiner WoH, da? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skal kjøpe meg Guild Wars i dag Weheeeey! Du joiner WoH, da? Jepp. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Handle for mamma, klippe plenen til mormor og morfar... starte cs clan... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sounds fun. Lurer på om jeg skal ta meg til noe i dag, ikke så mye og ta seg til, men. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/ Noen som vet en norsk novelle som kan fås fra internett? (Ikke Karens jul og Karen) Må ikke være norsk forfatter, bare den er oversatt. Eller, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=423668&hl= Endret 28. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 *sukk* Dårlig å våkne opp til dårlig vær. Her er det bare grått og trist Men da har jeg ihvertfall en grunn til å sitte inne å nerde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/ Bursdagselskap før tolv?! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 _ammaZ_ om gårsdagen: kortversjon: "dagen derpå" - vondt i hodet, liten kul "langversjon": Ble truffet av en flyvende ølflaske(Tuborg for de som bryr seg ). Det var en full venninde som kastet flasken, helt uten forvarsel. Dama er håndballspiller, håndballspiller på toppidrett.. Så jeg måtte ut å gå en liten tur(var utefest), og følte meg stadig dårligere. Etterhvert satt jeg der med en ENORM hodepine, og ble stadig kaldere. Til slutt satt jeg der med 1tskjorte, 2 gensre, 1 teppe, og venner som prøvede å holde meg varm. Festen var slutt når politiet kom.. "hail tha fyll" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/ Bursdagselskap før tolv?! Nei, det begynner om en halvtime tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/ Bursdagselskap før tolv?! Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE! Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga. Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se . OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti.. Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst.. EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..! Endret 28. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Spille WoW til øynene mine triller ut av hodet. (Guest pass - varer bare i 10 dager ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Spille WoW til øynene mine triller ut av hodet. (Guest pass - varer bare i 10 dager ) Ay, mitt gikk just ut... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Handle for mamma, klippe plenen til mormor og morfar... starte cs clan... Skal omtrent det samme. Handle for mamma, klippe plenen (for mamma vel å merke), og bare chille. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Good Morning People Hva skal folka i dag? Spille WoW til øynene mine triller ut av hodet. (Guest pass - varer bare i 10 dager ) Ay, mitt gikk just ut... *Pekepåogle* Hva går WoW ut på? Som runeskape eller noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Oje, lillebror har bursdagselskap. Masse småunger som løper fram og tilbake. :/ Bursdagselskap før tolv?! Sånn er det her annenver helg. BARE VERRE! Siden jeg bor i "kjeller'n" så hører jeg trampinga. Og de kommer springende ned. Og har en del ting jeg ikke vil de skal se . OG de har ikke oppdragelse. Moren lat dem gjøre hva de vil og de lever i en svinesti.. Satan's fader, nå banker en på døra siden den er låst.. EDIT: OG jeg må snike godterier inn på rommet for at de ikke skal bli sure og ødelegge noe..! Søster har bursdag party klokken seks eller noe i dag hun. Men selv lillebror starter ikke før tidligst fire... Vi er ikke morgenfugler i helgene... Eller, pappa står gjerne opp klokken åtte, setter seg på kontoret og jobber, og kommer til frokost... Vi andre... Vi sover... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I dag har lillebroren min bursdag, han blir 13 år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I dag har lillebroren min bursdag, han blir 13 år. Stakkars deg.. Lykke til videre.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 *rydda huset*.... Tjo ;P faen å folk driver på. En som la seg i badekaret i går jo Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skal jeg gidde å rydde rommet! Neeh... *Håpe på fest i dag* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg