DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Nå er det så kjedelig her at jeg vurederer å defragmentere hardisken min for moroskyld Edit: and here we go Endret 8. oktober 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Nå er det så kjedelig her at jeg vurederer å defragmentere hardisken min for moroskyld Gjør det!(: Det er veldig kjedelig her i dag, men det er sikkert en god grunn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Naa sitter jeg paa EasyInternet Cafe paa Burger King. Aesj, tastaturet her er serioest ekkelt... Det ser ut som det er funnet paa en soeppeldynge. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) jeg så just en med 12 linjer i signatur , så sa sente jeg han en pm om det , så mekket hab det ned til 6 Endret 8. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 12 linjer? omg. 6 er 2 for mye. står det ikke hvor mange man kan ha der man redigerer signaturen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg gjorde det og sendet han en pm , derfor kappet han det ned til 6 tror ikke han har lest retiningslinjene i det heletatt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er ikke alle som liker å gjøre slik at andre kan få advarsel heller da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er ikke alle som liker å gjøre slik at andre kan få advarsel heller da. I saw that one coming. -- Jeg har 20%, og faar ikke fjernet de, uansett hvor mye jeg maser paa Ueland. Saa ikke klag! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) var det et hint? hva skjer når du får 100 %? Endret 8. oktober 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har 20%, og faar ikke fjernet de, uansett hvor mye jeg maser paa Ueland. Saa ikke klag! Du fortjener 10% til bare for å være ond. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 var det et hint? hva skjer når du får 100 %? du blir utestengt , men det finnes vell di som har over 100% og da , som joakimr , han har vist en meget lang warn liste Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har 20%, og faar ikke fjernet de, uansett hvor mye jeg maser paa Ueland. Saa ikke klag! Du fortjener 10% til bare for å være ond. Boo-fucking-hoo. -- Joachim har naadd 100% tidligere, og har (saa vidt jeg husker) 60% naa. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 men det finnes vell di som har over 100% og da , som joakimr , han har vist en meget lang warn liste Alltid kjekt med foreldre som betaler.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 men det finnes vell di som har over 100% og da , som joakimr , han har vist en meget lang warn liste Alltid kjekt med foreldre som betaler.. er det noe jeg ikke har fått med meg her spånser di serverplass for hw.no eller noe såmt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Nå er det så kjedelig her at jeg vurederer å defragmentere hardisken min for moroskyld Edit: and here we go Hadde ikke noe å gjøre jeg heller, derfor tok jeg meg en dusj. Nå kjører vi diskoprydding og defragmentering på både c og f-diskene mine. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 hva ser jeg på her da ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 The Drama. -- Som hevn for det ekle tastaturet setter jeg paa en infite loop som gir en alert hvor det staar "Poor idiots". Tihi. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Score i F.E.A.R Multiplayer. fikk 10 - 0 før jeg ga opp :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg