Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TSP: Litt av en drøm :!:

Men hvorfor ville du ta knekken på romvesenet, det gav deg jo en kos?

Jeg husker ikke helt egentlig...

Tror de kanskje de var fiender og samtidig venner.. Eller det kan god hende at han på en måte ga meg en fiendtlig kos, bare sånn: Da starter kampen da!

Eller kanskje det var vennlige romvesener som kom oss til unnsetning? :dontgetit:

Husker hvertfall at det var en merkerlig drøm, med gud, romvesener, en amerikansk by, et team (til gud), meg og en hel drøss av "statister" og en død mann.

EDIT: Jeg var forresten ikke helt sikker på om jeg skulle godta kosen og vrei meg liksom litt vekk, husker jeg nå.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
TSP: Litt av en drøm :!:

Men hvorfor ville du ta knekken på romvesenet, det gav deg jo en kos?

Jeg husker ikke helt egentlig...

Tror de kanskje de var fiender og samtidig venner.. Eller det kan god hende at han på en måte ga meg en fiendtlig kos, bare sånn: Da starter kampen da!

Eller kanskje det var vennlige romvesener som kom oss til unnsetning? :dontgetit:

Husker hvertfall at det var en merkerlig drøm, med gud, romvesener, en amerikansk by, et team (til gud), meg og en hel drøss av "statister" og en død mann.

dette er akkurat grunnen til at jeg er glad for at jeg ikke husker drømmene mine :p

di få jeg kan huske er uber syke , som regel inneholder di masse drugs mord og alt anne som passer inn i en syk japansk film :ermm::ohmy:

Lenke til kommentar
ahh.. Der er jeg våken :)

Var på dataparty, og kom og la meg kl 15 tror jeg det var.

Så det blir 22timer eller noe? +at jeg sov masse i bilen.

Jeg kommer ikke til å sove mere i helgen :hm:

bare 22 timer våken er ikke noe og skryte av , jeg er ofte oppe 27-30 timer bare for og snu døgnet til bake , personelig rekord er på ca 3 dager , fra jeg sto opp på søndag til onsdags kveld

så det så :p

Lenke til kommentar
Tror han sov i 22 timer jeg...

Min personlige være-våken rekord er vel 40 timer eller noe. Men jeg har aldri( :ermm: ) vært på et LAN da...

åå sove i 22 timer , ja det er litt det ja

jeg har heller ikke vært på lan , den eneste grunnen til at jeg ville på lan før var raskt internett/ faskt linje en helt uke , men det har jeg hjemme nå

men kunne jo tengt meg og dratt på tg for og treffe noe hw folk nå da , men det blir vell neppe noe i år heller , i fjord jobbet jeg hele påsken og i år er jeg arbeids ledig og her ikke penger :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...