Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du kan jo ikke legge deg nå! Du har jo sovet i 11 timer! Og jeg våknet akkurat nå igjen.. ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 er det bare meg eller er paypal.com nede? den var nede igår og. får connection refused hver gang jeg prøver å gå inn på den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sovet i 3 timer.. *gjesp* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) TSP: Litt av en drøm :!:Men hvorfor ville du ta knekken på romvesenet, det gav deg jo en kos? Jeg husker ikke helt egentlig... Tror de kanskje de var fiender og samtidig venner.. Eller det kan god hende at han på en måte ga meg en fiendtlig kos, bare sånn: Da starter kampen da! Eller kanskje det var vennlige romvesener som kom oss til unnsetning? Husker hvertfall at det var en merkerlig drøm, med gud, romvesener, en amerikansk by, et team (til gud), meg og en hel drøss av "statister" og en død mann. EDIT: Jeg var forresten ikke helt sikker på om jeg skulle godta kosen og vrei meg liksom litt vekk, husker jeg nå. Endret 8. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 er det bare meg eller er paypal.com nede? den var nede igår og. får connection refused hver gang jeg prøver å gå inn på den. Fungerer her Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 TSP: Litt av en drøm :!:Men hvorfor ville du ta knekken på romvesenet, det gav deg jo en kos? Jeg husker ikke helt egentlig... Tror de kanskje de var fiender og samtidig venner.. Eller det kan god hende at han på en måte ga meg en fiendtlig kos, bare sånn: Da starter kampen da! Eller kanskje det var vennlige romvesener som kom oss til unnsetning? Husker hvertfall at det var en merkerlig drøm, med gud, romvesener, en amerikansk by, et team (til gud), meg og en hel drøss av "statister" og en død mann. dette er akkurat grunnen til at jeg er glad for at jeg ikke husker drømmene mine di få jeg kan huske er uber syke , som regel inneholder di masse drugs mord og alt anne som passer inn i en syk japansk film Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Grr. Bakrus eier. Var det heftig på forumet i går kveld? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Egentlig veldig lite liv av det jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe nå gikk det opp at jeg har hørt på samme sange i repet i over en time !! LMC VS U2 - take me to the clouds abow så mye følger eg med Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ahh.. Der er jeg våken Var på dataparty, og kom og la meg kl 15 tror jeg det var. Så det blir 22timer eller noe? +at jeg sov masse i bilen. Jeg kommer ikke til å sove mere i helgen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ahh.. Der er jeg våken Var på dataparty, og kom og la meg kl 15 tror jeg det var. Så det blir 22timer eller noe? +at jeg sov masse i bilen. Jeg kommer ikke til å sove mere i helgen bare 22 timer våken er ikke noe og skryte av , jeg er ofte oppe 27-30 timer bare for og snu døgnet til bake , personelig rekord er på ca 3 dager , fra jeg sto opp på søndag til onsdags kveld så det så Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tror han sov i 22 timer jeg... Min personlige være-våken rekord er vel 40 timer eller noe. Men jeg har aldri( ) vært på et LAN da... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tror han sov i 22 timer jeg...Min personlige være-våken rekord er vel 40 timer eller noe. Men jeg har aldri( ) vært på et LAN da... åå sove i 22 timer , ja det er litt det ja jeg har heller ikke vært på lan , den eneste grunnen til at jeg ville på lan før var raskt internett/ faskt linje en helt uke , men det har jeg hjemme nå men kunne jo tengt meg og dratt på tg for og treffe noe hw folk nå da , men det blir vell neppe noe i år heller , i fjord jobbet jeg hele påsken og i år er jeg arbeids ledig og her ikke penger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vi kledde ut mike i går Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 på tide med frokost , har enda ikke forlatt datan sidne jeg sto opp , skummelt dette med at jeg må pasere den for og kommet til reste av huset , den står uten for soveromsdøra ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Naa gleder jeg meg til aa komme hjem! Kofferten min veier helt sikkert alt for mye, for jeg har shoppa helt syke mengder. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Her var det jo liv... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 I dag skal vi ha hjemmelaget pizza! Jeg skal starte å lage det om rundt en time, skal lage det slik at det blir klart til pappa kommer hjem fra Sandefjord (Han har kjørt søsteren min hjem) og til en eller annen fotballkamp de skal se. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Her var det jo liv... Jeg veit... Kjeder meg litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg