Kenny000 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Pusser opp jeg. Morro å gå løs på kjøkken med hammer! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jævela fitte-microsoft!! Nå lot jeg maskinen min surre å gå i natt, og så har windows restarta dataen etter opdattering Jeg som lastet ned litt div. saker i natt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 god morgen , hømm det er ingen som har kommentert gamle bilen min som det bel requestet bilder av , jaja tro hva jeg skal finne på i dag da Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) B|Real: 0+ er vel veldig vanlig, tror jeg? Veldig mange jeg kjenner som har det i alle fall. TSP: Litt av en drøm :!: Men hvorfor ville du ta knekken på romvesenet, det gav deg jo en kos? FtZ-: Det er sikkert ingen som tør Endret 8. oktober 2005 av svamp Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 akkurat i dette sekundet sitter jeg på jobb og kjeder rævva av meg. kunne trenge litt moralsk støtte her da min jobb består av å loppe gamle damer som skal til Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 akkurat i dette sekundet sitter jeg på jobb og kjeder rævva av meg. kunne trenge litt moralsk støtte her da min jobb består av å loppe gamle damer som skal til Sogn og Fjordane. Hva er jobben din, og hva skal de gamle damene her? Jeg skal vaske klær og pusse sko før jeg reiser. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 salgsmedarbeider i Fjord1 reiseservice. eller som alle andre ville sagt det. ferjebillettør Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg husker ikke drømmene mine fra i natt. Hukommelse = Strange shit Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 vel, skal være enig at hukkommelse er strange shit, men med noe annen strange shit så blir drømmene enda mer strange shit. se en grønne bøy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg husker ikke drømmene mine fra i natt. Hukommelse = Strange shit samme her , men jeg har en følelse av at jeg ikke vil huske di så det går bra Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 salgsmedarbeider i Fjord1 reiseservice. eller som alle andre ville sagt det. ferjebillettør På Lavik-Oppedal eller? Du kan vel trøste deg med at de gamle damene du lopper sikkert får det bra i S&FJ Håper ikke kapteinen og styrmannen har fått i seg strange shit Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Se, jeg er 2337! Smile and wave boys. Smile and wave. Antarctica here we come! Endret 8. oktober 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Teddy har fått seg ny avatar jo... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Javel...dra til helvete da Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Ok, This was a bad idea" Im awake Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 svamp: nope, når jeg er ferjebillettør så er det balestrandsektoren, når jeg er salgsmedarbeider så jobber jeg på strandkaiterminalen i Bergen. alle søte jenter er velkommen, søte gutter under tvil. ellers nei Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Teddy har fått seg ny avatar jo... Skal bytte, likte den ikke... Men kommer til å ha den i et døgn eller to sikkert. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 weey.. nå kan ikke dagen bli bedre.. en dude kom på døren med lommenboken jeg mistet på torsdag, med pengene i! mad gangsta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 huff nå er datna min helt sirup , men en reboot er uaktuelt , skal slå rekorden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg