hylo Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 H-e-l-v-e-t-e-s b-a-k-fu-l-l. dakar GO AWAY.... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 unnskyld meg da..... du har ihvertfall fAtt noe A drikke pA, jeg har bare cola (plaserte meg strategisk foran en cola maskin) og espresso her i landet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Natta.. Skal sitte med penn og tegneblokk og få noen modidèer ned på papiret før jeg sluker innpå en cola og sovner.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Da var det jammen på tide å legge seg. I kveld/natt var jeg virkelig ikke trøtt. Er fortsatt ikke trøtt, men legger meg nå likevel. Føler ikke så veldig for å døgne. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Sov godt. Edit: aesj, nA stenger netcafen, fAr legg meg jeg og da. Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har nettopp kjørt foreldra mine til flyplassen, så nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal hoppe til køys igjen. Ja, tror jeg gjør det jeg. God natt Endret 8. oktober 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det står respekt av å gjøre noen som helst en tjeneste så tidlig på en lørdagsmorgen! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 YAY.. 2.5 time til jeg er ferdig med 21timers arbeid... Tror det er ny jobbe rekord for meg Fy faen jeg er trøtt nå... What to do..? tør ikke legge meg til å sove for da ringer det bare en rotteperon som skal hjem fra et eller annet nachspiel... edit: og der ringte noen ja.. jaja ut og kjøre litt mer da.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Deilig! Sov i elleve timer i natt. Edit: Og wee... Sove til den tiden det er stille på HW, kan vel like godt legge meg da.. Endret 8. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 det er da ikke stille her Tonio! Masse liv her! wohoooo Liiiv! Jeej! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jo, det er stille. Det er jo bare 35 medlemmer pålogget nå. Edit: Nei.. Får vel heller prøve å sove litt til. Endret 8. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Du kan jo ikke legge deg nå! Du har jo sovet i 11 timer! Og hva skal stakkars meg gjøre da? Edit: Kan vi ikke diskutere det at BF2 er myyye bedre enn WC3? Kom igjen, det blir gøy! Endret 8. oktober 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Du er så kul med alle smily'sene dine Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel... du har jo brukt like mange... Nei vent... du har faktisk brukt en mer! Så da er i allefall ikke DU bedre en meg, mister-I'm-better-than-everyone-cause-I-don't-use-many-smileys! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeh...enda en idiot Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeh... Enda en moderator-wannabe! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Morsom idiot du Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Kan dere slutte nå...? Hadde en merkerlig drøm i natt som jeg ikke husker helt. Drømte om at selve herskeren ( i følge mange ) møtte meg, eller om det var han er jeg ikke sikker på, men det påsto hvertfall han. Der han begynte å mase om hvorfor nesten ingen trodde på han om at han var gud osv. Så sa jeg, hvis du er gud må du prøve å bevise det. F.eks hvis du klarer å fly (ikke i et fly eller helikopter...) og viser hele verden det, da er det en viss sjanse for at du er han. Så det neste jeg husker er at en mann ble drept som ofret seg for å prøve å vise at gud var gud. Gud og en gjeng av andre folk som var plukket ut til å være teamet hans, styrte med en hel masse instrumenter osv. (merkerlig nok) Så husker jeg ikke mer.. Noe annet som var med var at det var noe romvesener og greier, og gud ikke hadde hjulpet oss med å ta knekken på de. Fikk forresten en kos av et romevesen . Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jej! Min forlovede lager vafler til meg nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 *humre* En kamerat fra militæret er visstnok med i filmstjerne, Thomas heter han. Festelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg