Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YAY.. 2.5 time til jeg er ferdig med 21timers arbeid... Tror det er ny jobbe rekord for meg :w00t: Fy faen jeg er trøtt nå...

What to do..? tør ikke legge meg til å sove for da ringer det bare en rotteperon som skal hjem fra et eller annet nachspiel...

edit: og der ringte noen ja.. jaja ut og kjøre litt mer da..

Lenke til kommentar

Kan dere slutte nå...?

Hadde en merkerlig drøm i natt som jeg ikke husker helt. Drømte om at selve herskeren ( i følge mange ) møtte meg, eller om det var han er jeg ikke sikker på, men det påsto hvertfall han. Der han begynte å mase om hvorfor nesten ingen trodde på han om at han var gud osv. Så sa jeg, hvis du er gud må du prøve å bevise det. F.eks hvis du klarer å fly (ikke i et fly eller helikopter...) og viser hele verden det, da er det en viss sjanse for at du er han.

Så det neste jeg husker er at en mann ble drept som ofret seg for å prøve å vise at gud var gud. Gud og en gjeng av andre folk som var plukket ut til å være teamet hans, styrte med en hel masse instrumenter osv. (merkerlig nok) Så husker jeg ikke mer..

Noe annet som var med var at det var noe romvesener og greier, og gud ikke hadde hjulpet oss med å ta knekken på de. Fikk forresten en kos av et romevesen :dontgetit: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...