christer-R Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Våkenhelter? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Våkenhelter? Hva mener du med dette? Vennligst utdyp! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Han lurer på om vi er døgnerne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Egentlig ikke, men jeg klarer ikke å legge meg Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Og jeg har sittet på jobb siden klokka 22. Skal hjem klokka 06 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Natta gutta, og om det er noen jenter igjen også: natta Såv godt alle sammen om der legger dere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 natta danielsn.. shit 341 000 stk har lasta ned lost s2 ep3 fra en viss side, enda den ble lagt ut igår :O Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 fy faen det hodet mitt skal få juling nå... umulig å sove når hjernen føles som den er tre nr for stor.. ble nødt å kjøre på shell å kjøpe meg en pakke paracet her, så nå har jeg kasta i meg tre stykk og venter på at de skal slå inn... hor. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 fy faen det hodet mitt skal få juling nå... umulig å sove når hjernen føles som den er tre nr for stor.. ble nødt å kjøre på shell å kjøpe meg en pakke paracet her, så nå har jeg kasta i meg tre stykk og venter på at de skal slå inn... hor. ska æ kom å burn opp gresset ditt kanskje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 ska æ kom å burn opp gresset ditt kanskje? har du sett, der er jo den karen. høyremann har han også blitt.. neineinei, pass deg så ikke doppler med kuken kommer å skyter en pil i låret ditt. anyways, har flytta jeg så du skal gjerne komme burne opp gresset mitt her! trengs en klipp. men spørs om du kommer deg sålangt nord med den moffen din da. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 aje right. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen her som har noen tips om hva jeg kan gjOre her i paris, skal hjem pA sOndagm og har liksom gjort alt som er A gjOre, sA trenger noe A gjore i morra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 try out some nice petite french prostitutes maybe? de tabelettene funka knall! NÅ er det leggetid for meg og hodet mitt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 God natt! Legger meg meget snart jeg også. Hvordan står det til Joachim? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 try out some nice petite french prostitutes maybe? de tabelettene funka knall! NÅ er det leggetid for meg og hodet mitt. NEI! sA et par her omdagen stygge som FAEN. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 NEI! sA et par her omdagen stygge som FAEN. man får det man betaler for. oppsøk noen rikmannshoteller så finner du vel godsakene. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 NEI! sA et par her omdagen stygge som FAEN. man får det man betaler for. oppsøk noen rikmannshoteller så finner du vel godsakene. Er pA en netcafe (som foresten er 2 meter fra leigligheten til pappa og fatn den ikke fOr idag og har vAErt her en uke :!: ) i finmans delen av paris, og har ikke sett en eneste hore her , Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 H-e-l-v-e-t-e-s b-a-k-fu-l-l. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 H-e-l-v-e-t-e-s b-a-k-fu-l-l. dakar *lukte seg selv under armen bare for A sjekke statusen* UFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg