Ozelot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når folk f.eks. forteller noe fra dagen sin, noe de har opplevd elelr bare man "snakker" om noe jeg synes er interresant.. Jeg har vært på "40 år og jomfru" !! Utrolig morsom film. Har litt lyst til å spille BF2 nå(Wake ) , men tror jeg heller svever fluene til sengs og legger meg... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Selv ikke litt god gammeldags latinsk grammatikk var morsomt nok for Anette, da tror jeg nesten jeg gir opp. Jeg leser litt om Churchill også for tiden, kanskje noen detaljer rundt hans vaner når det kom til havearbeid hadde vært interessante? Nå må jeg nesten få lov til å si at jeg faktisk har mindre sære interesser også, senest i går leste jeg en bok om utvikling, praksis og avskaffelse av tortur- og straffemetoder. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når folk f.eks. forteller noe fra dagen sin, noe de har opplevd elelr bare man "snakker" om noe jeg synes er interresant.. Jeg har vært på "40 år og jomfru" !! Utrolig morsom film. Har litt lyst til å spille BF2 nå(Wake ) , men tror jeg heller svever fluene til sengs og legger meg... den ser drit kul ut :!: ser på donnie brasco nå, knallbra film med pacino og depp. fikk den gratis med bladet mann Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er en lat og giddesløs fan! Nå har utstyret til annlegget i bilen ligget her i...tja...2 uker...og jeg har fan ikke rørt det eller begynt å sage i hattehylla..jeg mangler et gen for å bare hive meg i noe å gjøre det :-| Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 er litt sånn jeg og :\ satt oppe til 2 på natta og jobba på en oppgave som skulle leveres samme dag. ikke bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg satt på bussen på vei hjem fra Dragvoll i dag, da en eldre person begynte å lage mistenkelige, gutturale og gispende lyder. Jeg trodde med en gang at personen var åndssvak, men historien skulle vise noe annet. Bussjåføren fikk nok og stoppet på Moholt, hvor han gikk tilbake til personen og spurte om alt var i orden. Det var det ikke, tydeligvis. Han fikk ikke noe svar, for personen satt bare og gispet og rabla. Bussjåføren gikk fram til setet og kalte opp terminalen mens et par medpassasjerer gikk fram til personen for å passe på. Sjåføren sier at bussen kommer til å stå stille i en stund, så mesteparten av passasjerene går av for å ta en annen, snartgående buss til sentrum. Men jeg skulle ikke til sentrum, jeg skulle til Lerkendal, så jeg satt på. Etter en del minutter kom et par ambulansekarer og sjekka ut personen. Det var visst noe slags anfall av astma eller epilepsi. De fikk med seg personen på en båre og dro vekk. Det samme gjorde bussen. Den nest mest notoriske hendelsen på en buss jeg har opplevd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Og så fant jeg et nydelig bilde jeg har lyst å kjøpe: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er en lat og giddesløs fan! fint, da er vi to Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg satt på bussen på vei hjem fra Dragvoll i dag, da en eldre person begynte å lage mistenkelige, gutturale og gispende lyder. Jeg trodde med en gang at personen var åndssvak, men historien skulle vise noe annet. Bussjåføren fikk nok og stoppet på Moholt, hvor han gikk tilbake til personen og spurte om alt var i orden. Det var det ikke, tydeligvis. Han fikk ikke noe svar, for personen satt bare og gispet og rabla. Bussjåføren gikk fram til setet og kalte opp terminalen mens et par medpassasjerer gikk fram til personen for å passe på. Sjåføren sier at bussen kommer til å stå stille i en stund, så mesteparten av passasjerene går av for å ta en annen, snartgående buss til sentrum. Men jeg skulle ikke til sentrum, jeg skulle til Lerkendal, så jeg satt på. Etter en del minutter kom et par ambulansekarer og sjekka ut personen. Det var visst noe slags anfall av astma eller epilepsi. De fikk med seg personen på en båre og dro vekk. Det samme gjorde bussen. Den nest mest notoriske hendelsen på en buss jeg har opplevd. 2 ganger på 2 dager havna noen venner og jeg på samme buss som noen skikkelige nutjobs.. ene dagen var det ei som satt å var helt rabiat og tok seg på hodet og i ansiktet hele tiden og andre dagen satt jeg foran en som satt og snakket høyt med seg selv og lo med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Og så skal jeg ta å melde meg som blod-giver og se om de vil ha blodet mitt. Har +0 eller.no...skjeldent i følge en gammel oversykepleier (min pappa). https://www.giblod.no/ Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg fant ut at jeg på jobben i går hadde oversett at tørgassanlegget hadde slått ut. Det betyr at i totalt 15 timer slapp jeg ut Mosselukt over hele Moss =( Ble forhørt av sjefen i dag. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bussen = Mobile asylum Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg fant ut at jeg på jobben i går hadde oversett at tørgassanlegget hadde slått ut. Det betyr at i totalt 15 timer slapp jeg ut Mosselukt over hele Moss =(Ble forhørt av sjefen i dag. Var du for opptatt med å fargelegge avataren/signaturen din, kanskje? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Og så fant jeg et nydelig bilde jeg har lyst å kjøpe:*link til bilde Det så bra ut det der! Skaper litt god stemning i rommet. Her er det helt hvitt på alle vegger . (Ja det er slapphet som gjør at det er det) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da kvelder jeg *hoppe opp i senga* Zzz Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da kvelder jeg *hoppe opp i senga* Zzz Natta JEg prøver å holde ut litt til Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg fant ut at jeg på jobben i går hadde oversett at tørgassanlegget hadde slått ut. Det betyr at i totalt 15 timer slapp jeg ut Mosselukt over hele Moss =(Ble forhørt av sjefen i dag. Var du for opptatt med å fargelegge avataren/signaturen din, kanskje? Hold munn! Siggen min eier! Og avataren leaser! Jeg var faktisk opptatt med umm.... noe annet! Ja!.. Noe annet! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jepp! Som du selv sier "shit can happen" Jeg sier heller "Shit WILL happen! The question is how much shit and how badly it stinks" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg