DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja men han gauderen (no offence ) som fåreslo ting å gjøre... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva er en gauder? Lese RPP, ja. Det står jo som oftest noe over bildene, det går jo an å lese det? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Natta drittsekker Natta Dritsekk kan du væra sjæl! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva er en gauder? Lese RPP, ja. Det står jo som oftest noe over bildene, det går jo an å lese det? Veit ikke hva det er selv, bare kaller folk det. Hva er en råttkjåkkåbauli? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Durin, kom frem og gjør rede for deg. Jeg vil vite hva en Gauder er, nå! Edit, der kom du, ja. Råttkjåkkåbauli? Det er jo lett, det er en sånn som Goophy har bilde av i avataren sin. Endret 7. oktober 2005 av svamp Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lies! Listen carefully for I will say this only once; brainslugs! Hvordan går det med Allo allo? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg får ikke opp avataren til Goophy jeg i Opera. Eller så haar han bare en hvit avatar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Oh noes, you poor fuck. Serveren er nede, lodottorific. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Cheezcake: Leverte tilbake dvdene i går, siden jeg reiser igjen på søndag. Men fikk sett de 3-4 første episodene, knallbra Særlig han Oberst Von Strohm; "I want Yvette, in room 6 in 1 hour. With ze wet sellery... And ze flying helmet!" Durin: Stol på meg, det er uten tvil en råttkjåkkåbauli. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Oh noes, you poor fuck. Serveren er nede, lodottorific. Exceeded bandwith, tror jeg vi sier. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 God natt god natt DurinVIII, J@cob, svamp, gsn, Anette_ og ketchez. BTW, Dirty sanches eller hva det heter er et drittprogram! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Exceeded bandwith, tror jeg vi sier. Hæ? Den skal jo ligge på den lokale sereven min jo. Dumme avatar-opplegg. Start.no ja, fuck dem. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jaja, jeg slår av pcen og slenger en DVD i DVD spilleren, vi snakkes god natt jævler, sov jævlig dårlig, ja det er en forbannelse... Og til de som sovner med pcen, måtte skjermen begynne å brenne Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ran i nærbutikken min.. Skummelt.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 austin powers @ tvnorge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 austin powers @ tvnorge. Hvilken da? The spy who shagged me? Jeg har ikke TVN i London... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 fcuk, så vondt i hodet at jeg ikke får sove.. og for vondt til å være våken.. noen som har litt morfin på lur? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Good night everyone. I morgen skal jeg hjem til Norge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 austin powers @ tvnorge. Hvilken da? The spy who shagged me? Jeg har ikke TVN i London... Det er nok den ja. Fatbastard: GET IN MA BELLEH :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg