Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Er Multiplayer jeg skal game nå da Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 I'm so bored. Hadde jeg bare vert trøtt... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 I'm so bored. Hadde jeg bare vert trøtt... Ta deg ei øl, så blir du nok fort trøtt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 I'm so bored. Hadde jeg bare vert trøtt... Da her vi to ting til felles akkurat nå Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Er Multiplayer jeg skal game nå da Ja multiplayer er greit. Skyte folk i bittesmå fillebiter, og 100 liter blod. Helt greit. Ei lita jente. IIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKK Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 I'm so bored. Hadde jeg bare vert trøtt... Ta deg ei øl, så blir du nok fort trøtt Har ikke en dritt i kjøleskapet... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Tror ikke man kan fjerne den. Alle ser sitt eget advarselsnivå, men ingen andres. Jeg kan se alle deres <enter sleepmode> EDIT: Går jeg for langt hvis jeg skrur opp Xboxen, tar ut hardisken, kobler den til PC-en, overfører et musikkalbum og setter hardisken tilbake? Endret 7. oktober 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror jeg tar meg en kjøretur. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det har klikka for kenneth Gå å såv litt du Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje best det ja... Men egentlig er det Jan Erik det har klikka for. Se signatur. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 I'm so bored. Hadde jeg bare vert trøtt... Ta deg ei øl, så blir du nok fort trøtt Har ikke en dritt i kjøleskapet... Bra du ikke driter i kjøleskapet.. haha.. Jeg er overtrøtt! Men kvelden er fortsatt ung, trenger ikke legge deg enda Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Men kvelden er fortsatt ung, trenger ikke legge deg enda Forslag til noe jeg kan gjøre da, lizm... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Forslag til noe jeg kan gjøre da, lizm... Du kan lizm surfe, se tv, spille spill, spise mat, ringe en venn, gå ut på byen, gå en tur, rydde og vaske huset, se film, lese en bok.. Nå kommer jeg ikke på mere Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 - Gå ut og rake - Spise - Laste ned en demo og spille - Høre på musikk og sitte med F5 og forum - Sørge over spilt melk - Kaste perler for svin - Gå over bekken etter vann - Bite i surt eple - Selge skinnet før bjørnen er skutt - Legge deg - tegne - gå på do - Lese hele RPP Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 *Høre på 80-tallsmusikk* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg så litt i RPP nå, er litt kult å se åssen folk forandrer seg :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 - Kaste perler for svin Hva faen betyr det, egentlig? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvem faen er det som LESER i rpp? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hvem faen er det som LESER i rpp? Kanskje de leser en slags blindeskrift ? Endret 7. oktober 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvem faen er det som LESER i rpp? Jeg sa jeg SÅ i rpp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg