Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om den unge kvinnen faktisk er skyldig?

virker bare veldig lite sannsynlig. hvorfor skulle en australsk kvinne smugle 4kg marihuana til indonesia, når det i tillegg er mye billigere for marihuana i indonesia en det er i australia.

hadde det vært andre veien hun hadde blitt tatt så hadde jeg kunne trodd det, men dette virker bare helt ulogisk.

Lenke til kommentar
Rydde i morra, argh.

Blæ, rydde er kjedelig...

Hm, ei venninne er skikkelig gira på at hun skal ha bursdagsfest for meg, henne og ei ennen venninne av oss. Og hun skal absolutt ha det hjemme hos meg.

Jeg gjorde en fun ting i dag :p Jeg barberte hodet til en fyr. Hehe, han ble faktisk stilig ;)

Lenke til kommentar
Hm, ei venninne er skikkelig gira på at hun skal ha bursdagsfest for meg, henne og ei ennen venninne av oss. Og hun skal absolutt ha det hjemme hos meg.

bursdagsfest må man ha! :yes:

men siden du ikke liker og rydde så er det nok ikke en god ide og ha det hjemme hos deg.. ;) hvorfor ikke ha det ute en plass! nå som det er sommer og varmt! arrangeres altfor lite ute fester.. alltid det samme gamle, morsomt forspill så skal plutselig alle ut på byen, alle forsvinner fra hverandre og alt blir kjedelig. blæ..

nei en knall fest under åpen himmel i midnattsola slår alt!

Lenke til kommentar
hvorfor ikke ha det ute en plass! nå som det er sommer og varmt!

----------------------

nei en knall fest under åpen himmel i midnattsola slår alt!

Jeg har ganske stor hage da :)

Men jeg har sagt til henne at hvis hun skal ha det hos meg så får hun rydde, jeg gidder ikke det. Og det ahr hun gått med på. Men det ender vel opp med at jeg står der fyllesyk og greier og rydder... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har ganske stor hage da :)

Men jeg har sagt til henne at hvis hun skal ha det hos meg så får hun rydde, jeg gidder ikke det. Og det ahr hun gått med på. Men det ender vel opp med at jeg står der fyllesyk og greier og rydder...  :hrm:

ja, grillfest i hagen til Eline! tjoho, jeg kommer! :green: husk og rigge opp party teltet da og dra ut anlegget! du er vel ei bondepia så regner med dere har god klarning til nærmeste nabo? sånn med tanke på høy musikk?

kanskje ha fest i fjøsen? :wee:

---

edit: hvorfor så lei mr.B?

Endret av phax
Lenke til kommentar
du er vel ei bondepia så regner med dere har god klarning til nærmeste nabo? sånn med tanke på høy musikk?

Oh yes ;) Er litt avstand til min nærmeste nabo.. Og med tanke på at det er Silenoz , som spiller i Dimmu, så er ikke høyt volum noen fare, tror jeg ;):p

Lenke til kommentar

Oh yes ;) Er litt avstand til min nærmeste nabo.. Og med tanke på at det er Silenoz , som spiller i Dimmu, så er ikke høyt volum noen fare, tror jeg ;):p

kjekt, da regner jeg med at du fikser liveband også da! ;)

bare si når så skal jeg fyre opp massey'n og dra med meg hele hw.forumet i hengern! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...