Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/

Damn. Hvor og hvor mye kosta'n?

104 kr

da var det vell meny med pomfi og brus vell

Bare brus... sånne er det å bo på landet :(

jeg betaler 75( tror jeg ) for en burger meny med hjem på hjørnet ( 1 min og gå :p ) da er det 130grams burger pomfri , brus og salat på siden ( i tileg til salat på burgeren , vet av mange plasser som servere enten eller , altås enten salat på burgeren eller salat på siden )

syns det er en ok pris

det nye forumet virker meget bra , gleder meg til updaten som er rrh TM ( det er fortsatt ingen som har lert meg og skrive det på sånn fansy måte ( altså TM ))

Lenke til kommentar

det nye forumet virker meget bra , gleder meg til updaten som er rrh TM ( det er fortsatt ingen som har lert meg og skrive det på sånn fansy måte ( altså TM ))

Det er bare å skrive TM i parentes, da blir den bare sånn: :p

---

Hvordan kommer man inn i betaforumet?

EDIT: Tok vekk unødvendige quotes :)

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Er det noe nytt med forumet?

det testes en betaver av det nye som ska komme etterhvert ;)

finnes en tråd om dette under tilbakemeldig fra moderatorne

EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=469731 her er det info om betatestingen

du bruker den loginen som står der for og kommet til forumet , og så logger du in med det valige loginen din , du må ha vært registrert før en eller annen gang i 04 pga det er en gammel database (backup) av forumet som brukes , og da er ikke di nye medlemene med

nå stikker jeg og legger meg og går glipp av og poste på side 2700 :( jaja kan leve med sånt , tar det på side 3000 i stedet :p

natta gjengen ( ingen nevnt ingen glemt :p )

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg vite om jeg har Online frisurf abonnement eller et annet? Satser på at dette ikke er support.

@ DurinVIII: Det er synd :( . Hvorfor er du forresten aldri på MSN?

Er aldri på MSN fordi jeg har en trist internett-tilkobling som gjør at jeg må slå av når jeg skal spille noe på nettet, og da husker jeg aldri å slå på igjen... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...