Mato Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 HA! DU glemte bilde! fixet det nå komentarer motas Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Damn. Hvor og hvor mye kosta'n? 104 kr da var det vell meny med pomfi og brus vell Bare brus... sånne er det å bo på landet Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 komentarer motas Ærlige kommentarer? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Damn. Hvor og hvor mye kosta'n? 104 kr da var det vell meny med pomfi og brus vell Bare brus... sånne er det å bo på landet jeg betaler 75( tror jeg ) for en burger meny med hjem på hjørnet ( 1 min og gå ) da er det 130grams burger pomfri , brus og salat på siden ( i tileg til salat på burgeren , vet av mange plasser som servere enten eller , altås enten salat på burgeren eller salat på siden ) syns det er en ok pris det nye forumet virker meget bra , gleder meg til updaten som er rrh TM ( det er fortsatt ingen som har lert meg og skrive det på sånn fansy måte ( altså TM )) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Er det noe nytt med forumet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hvordan kan jeg vite om jeg har Online frisurf abonnement eller et annet? Satser på at dette ikke er support. @ DurinVIII: Det er synd . Hvorfor er du forresten aldri på MSN? Endret 7. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) det nye forumet virker meget bra , gleder meg til updaten som er rrh TM ( det er fortsatt ingen som har lert meg og skrive det på sånn fansy måte ( altså TM )) Det er bare å skrive TM i parentes, da blir den bare sånn: --- Hvordan kommer man inn i betaforumet? EDIT: Tok vekk unødvendige quotes Endret 7. oktober 2005 av svamp Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Joho... pappa sier: "nå tar vi en helg, også reiser vi til tante berit og unkel lars" Da blir det sandnes-tur på meg da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Buddy=Bra I morgen er det _tidlig_ opp. Skal spille fotballcup. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Er det noe nytt med forumet? det testes en betaver av det nye som ska komme etterhvert finnes en tråd om dette under tilbakemeldig fra moderatorne EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=469731 her er det info om betatestingen du bruker den loginen som står der for og kommet til forumet , og så logger du in med det valige loginen din , du må ha vært registrert før en eller annen gang i 04 pga det er en gammel database (backup) av forumet som brukes , og da er ikke di nye medlemene med nå stikker jeg og legger meg og går glipp av og poste på side 2700 jaja kan leve med sånt , tar det på side 3000 i stedet natta gjengen ( ingen nevnt ingen glemt ) Endret 7. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan jeg vite om jeg har Online frisurf abonnement eller et annet? Satser på at dette ikke er support. @ DurinVIII: Det er synd . Hvorfor er du forresten aldri på MSN? Er aldri på MSN fordi jeg har en trist internett-tilkobling som gjør at jeg må slå av når jeg skal spille noe på nettet, og da husker jeg aldri å slå på igjen... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå avbryter jeg sikkert alle samtaler dere har her, men bare lurer på en ting; Til venstre så står det "advarsler" hos meg, men ingen andre. Hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror ikke man kan fjerne den. Alle ser sitt eget advarselsnivå, men ingen andres. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror ikke man kan fjerne den. Alle ser sitt eget advarselsnivå, men ingen andres. He he..okei. Nå føler jeg meg passe blånn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Tror ikke man kan fjerne den. Alle ser sitt eget advarselsnivå, men ingen andres. JEg har fremdeles 0%, og har vert registrert i litt over 1. år Endret 7. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 2700 (snart ihvertfall ) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 jaok. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Lurer litt på hva jeg skal gjøre. hmm *spille FEAR* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Lurer litt på hva jeg skal gjøre. hmm *spille FEAR* At du tør Kan bare spille det på dagtid jeg Multiplayeren går greit da. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 har ikke testet FEAR men jeg venter til jeg får ny pc snart, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg