embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Damn. Hvor og hvor mye kosta'n? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Funker ikke for meg å komme til testforumet Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Damn. Hvor og hvor mye kosta'n? 104 kr Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har kommet hjem fra fest. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har kommet hjem fra fest. det var tidlig? eller kommer du hjem nå førsta fra et seeeeent nachspiel? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Jeg fant et hår i hamburgeren jeg kjøpte i går Fortsatt sulten? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har kommet hjem fra fest. det var tidlig? eller kommer du hjem nå førsta fra et seeeeent nachspiel? Alle tok tilsengs med hverandre. Og jeg med mine 19 pils tok seg hjem. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Jeg fant et hår i hamburgeren jeg kjøpte i går Fortsatt sulten? jepp... men mest tørst nå Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg fant et hår i hamburgeren jeg kjøpte i går Fortsatt sulten? Jeg er. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men jeg lurer på en ting, hvorfor er jeg sulten etter å ha spist 2 STORE talerker med Spagetti og Kjøttdeig? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 æsj, drakk et glass ligth brus. Først vart jeg kvalt av den forferdelige smaken, deretter fikk jeg vondt i magen, så fikk jeg vondt i balla nå er jeg bare kvalm At jeg alldri lærer Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 æsj, drakk et glass ligth brus. Først vart jeg kvalt av den forferdelige smaken, deretter fikk jeg vondt i magen, så fikk jeg vondt i balla nå er jeg bare kvalm At jeg alldri lærer Light brus- Farris tilsatt en dråpe sur smak Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg drikker Pepsi Max. Smaker dritt, men er bedre enn melk... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg drikker Pepsi Max. Smaker dritt, men er bedre enn melk... Sprite Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men jeg lurer på en ting, hvorfor er jeg sulten etter å ha spist 2 STORE talerker med Spagetti og Kjøttdeig? Du har sikkert stor mage. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men jeg lurer på en ting, hvorfor er jeg sulten etter å ha spist 2 STORE talerker med Spagetti og Kjøttdeig? Du har sikkert stor mage. Eeee, nei,jeg har ikke stor mage... For å si det sonn, min mage er liten, men det er god plass i forhåld til resten av kroppen Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men jeg lurer på en ting, hvorfor er jeg sulten etter å ha spist 2 STORE talerker med Spagetti og Kjøttdeig? Du har sikkert stor mage. Eeee, nei,jeg har ikke stor mage... For å si det sonn, min mage er liten, men det er god plass i forhåld til resten av kroppen Du var sikkert bare jævlig sulten i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men det e liksom bare slik med spagetti... rart Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist en 380g. hamburger, og er fremdeles sulten :-/ Damn. Hvor og hvor mye kosta'n? 104 kr da var det vell meny med pomfi og brus vell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg