phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Natta folkens. ja begynner bli sent nå for små barn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Phfax? Der har vi ett nytt nick, til alle som vil ha. Eh... PH uttales F. -- Jeg overlevde turen med banen! Hurra. Jeg fikk til og med kjøpt enda en lue, og noen billige vintersko. Hora hora, suttende på maj på nesten. <-- late-pakistaner-norsk. Edit: Men bøker glemte jeg. Endret 7. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 til de som måtte lure er phax homie slang for facts.. de er jo ikke alltid like flink å uttale ting. men strengt tatt ikke en så veldig utbredt stavemåte. men det er jo andre koseligere ting som også kan assosieres med nicket mitt. link. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heywood Yablowme? Et lite sekund var jeg litt forundret over å se deg her. Trodde du var et annet sted.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel vel. God kveld. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heywood Yablowme? Et lite sekund var jeg litt forundret over å se deg her. Trodde du var et annet sted.. Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mother******! En eller annen mongo, jeg tør vedde på at det var en pakistaner, har stjælt speedometeret mitt. Det var faen meg dyrt også. Skikkelig bra saker. Det værste er at han har ikke bruk for det for han trenger jo ledninger og magnet og alt det andre... Faen i helvetes-mongo-pa****! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Rasistisk innlegg fra en moderator og greier. *gi Kenneth 10% late-warn* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pakkisen lå tykk over Grønland. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Share the pain: Vet ikke.. tenkte kanskje at du var død.. Det slo meg plutselig: -er han her?? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvorfor i alle dager trodde du det? Speaking of død og fordervelse: Venninnen til moren min overlevde ikke bilulykken... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 iriterende , ikke alle minedokumeter folderne på di forskellige cdplatene er like , altså , noen har andre navn , og noen mangler mellomrom i navnene og sånt , masse stress Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pakkisen lå tykk over Grønland. Haha :!: Bra noen lyser opp min hverdag STP: That's to bad Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe fant mange gøy bilder av den gamle bilen min den fungerte som russebil , Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 noen stjal sykkelen min, fant en innvadrer som sykla på den. Slo til han og tok sykkelen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe fant mange gøy bilder av den gamle bilen min den fungerte som russebil , ja skal vi andre få se eller? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvorfor i alle dager trodde du det? Speaking of død og fordervelse: Venninnen til moren min overlevde ikke bilulykken... Vet ikke... Leste vel en post av deg hvor du skrev noe rart... Synd å høre om veninnen til moren din. Trist med triste mennesker... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Siste Ordet 4, Spam/support=ban hva vil det si? Om du spammer eller spør om hjelp til noe det finnes en kategori for får du advarsel om moderatorene ikke gir faen. ok, skjønner. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) hehe fant mange gøy bilder av den gamle bilen min den fungerte som russebil , ja skal vi andre få se eller? skal se om jeg ikke kan fikse noen bilder til dere litt senere EDIT: hømm jeg har noe svære filer i mine dokumenter på datan , diver og kopierer denne folderen inn i den fra alle cd platene , og det er noe vob filer der :hømm: lurer på hva det er er sart ferdig , og etter det er så er det rydding i folderen på datan for og fjeren unødvendig piss ,og så brenne ut en ny backup på en dvd EDIT: folderen er nå på 4,7 Gb !! bare så vidt det går på en dvd Endret 7. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Just smile and wave boys. Smile and wave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg