Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 I say, bruk ærlige nick.Navnet ditt. Jeg bruker det, kan noen gjette etternavnet mitt? Nordgård? elns Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du sier jeg spammer Nordgård? HÆHÆ.. Party da folk1Z? ;D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Muligens det kan være Nordhagen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg føler Blax er litt sånn phax... Ingen kan ha nick som er i nærheten av mitt ok? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da kom det post fra arméen. Madla 10.01.2006 hvis jeg ikke får utsettelse. Håper og tror jeg får utsettelse, men hvem vet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ah, da har nok jeg vært medlem for kort. Har bare lagt merke til den avataren der jeg. jeg hadde lenge bare ingen avatar , helt til i begynelsen på 04 tror jeg , så mekket jeg meg en avater som var et bilde av meg med sykedeliske frager , så byttet jeg til en jule verson av den og etter det så kunne jeg ikke finne den gamle , og da hadde jeg en flodhest TM (hvordan får jeg slik fansy tm sak ?? ) avatar , og når klubben ble nedlagt fikke mekket denn av noen i avatar tråden lete litt på datan etter den orginale Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) I say, bruk ærlige nick.Navnet ditt. Jeg bruker det, kan noen gjette etternavnet mitt? NordHAGE? <-- ftw ja Endret 7. oktober 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 I say, bruk ærlige nick.Navnet ditt. Jeg bruker det, kan noen gjette etternavnet mitt? NordHAGE? Har du vondt i maven så gå til carl i HAGEN. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) hømm jeg tror jeg må finne fram noen bakup cder av mine dokumenter , ser ikke ut som jeg har lagt alt inn etter forige formatering , var et stort hull midt i bildene fra digetalkameraet EDIT: jeg har vist 7 cdplater med mine dokumenter på , elste er over 2 år gammel Endret 7. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du sier jeg spammer Nordgård? HÆHÆ.. Party da folk1Z? ;D Det er Nordhagen ja. Hey, det med spamminga er noe annet. Her kommer unnskyldningen: Jeg er hos faren min, sitter på en elendig HP PC som nesten aldri reagerer og kjører Internet Explorer, derfor trippelpost. :| Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) phax nicket ditt er bare helt genialt da! Tenkte når jeg så deg første gang på forumet: For et genialt nick! ...Og nei.. Jeg har tenkt det om så veldig mange andre Edit: Hvordan fant du det på? Har aldri hørt om noen phax før.. (bortsett fra deg) Endret 7. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Forresten TSP, det ser ut som om det står TSD i avataren din... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Forresten TSP, det ser ut som om det står TSD i avataren din... Tenkte akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Satt og sendte en fax, og tenkte at ph er bra? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Phfax? Der har vi ett nytt nick, til alle som vil ha. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 oki stikke et øyeblikk , simsons på ztv nå Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heywood Yablowme? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) phax nicket ditt er bare helt genialt da! Tenkte når jeg så deg første gang på forumet: For et genialt nick! ...Og nei.. Jeg har tenkt det om så veldig mange andre Edit: Hvordan fant du det på? Har aldri hørt om noen phax før.. (bortsett fra deg) hæhæ, joda takker for det da. bare et nick jeg begynte bruke for herrens mange år siden og har blitt hengende med meg.. tok det orginalt fra navnet på en mix cd jeg kjøpte engang. så æren er ikke min. DJ Morpheus - Phax'n'Phixion edit: Endret 7. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 natta? skal snart eta middag her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg