Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, da har nok jeg vært medlem for kort. Har bare lagt merke til den avataren der jeg. ;)

jeg hadde lenge bare ingen avatar , helt til i begynelsen på 04 tror jeg , så mekket jeg meg en avater som var et bilde av meg med sykedeliske frager , så byttet jeg til en jule verson av den og etter det så kunne jeg ikke finne den gamle , og da hadde jeg en flodhest TM (hvordan får jeg slik fansy tm sak ?? ) avatar , og når klubben ble nedlagt fikke mekket denn av noen i avatar tråden

lete litt på datan etter den orginale :D

Lenke til kommentar

hømm jeg tror jeg må finne fram noen bakup cder av mine dokumenter , ser ikke ut som jeg har lagt alt inn etter forige formatering , var et stort hull midt i bildene fra digetalkameraet :p

EDIT: jeg har vist 7 cdplater med mine dokumenter på , elste er over 2 år gammel :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Du sier jeg spammer Nordgård? HÆHÆ.. Party da folk1Z? ;D

Det er Nordhagen ja. :p

Hey, det med spamminga er noe annet.

Her kommer unnskyldningen:

Jeg er hos faren min, sitter på en elendig HP PC som nesten aldri reagerer og kjører Internet Explorer, derfor trippelpost. :|

Lenke til kommentar

phax nicket ditt er bare helt genialt da! :love:

Tenkte når jeg så deg første gang på forumet: For et genialt nick!

...Og nei.. Jeg har tenkt det om så veldig mange andre ;)

Edit: Hvordan fant du det på? Har aldri hørt om noen phax før.. (bortsett fra deg)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
phax nicket ditt er bare helt genialt da!  :love:

Tenkte når jeg så deg første gang på forumet: For et genialt nick!

...Og nei.. Jeg har tenkt det om så veldig mange andre ;)

Edit: Hvordan fant du det på? Har aldri hørt om noen phax før.. (bortsett fra deg)

hæhæ, joda takker for det da. :wee:

bare et nick jeg begynte bruke for herrens mange år siden og har blitt hengende med meg.. tok det orginalt fra navnet på en mix cd jeg kjøpte engang. så æren er ikke min. ;)DJ Morpheus - Phax'n'Phixion

edit: DJMorph1a.jpg

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...