Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil endre nicket mitt ( Gohan ) til Shikaru.

For himmelens skyld, ikke gjør det. Vær konsekvent. Stå ved valget ditt.

Og ikke hør på Hylo, han har en fetisj for klisjeer. Du retta jo på en orddeling her om dagen så jeg, noe som tyder på at i hvert fall norskforståelsen din er laaaaaangt over dagens gjennomsnittsungdom sin. Så det så.

Lenke til kommentar
tja da var jeg innom en liten tur for og plage dere litt :p

Har du snakket med djevlene på trygdekontoret?

--

Thea: Du ser yngre ut enn du sier at du er, men ikke så ung som 14 år.

ja det var snakk om en bot jeg trodde jeg ikke skulle få , i vertfal så har di ikke klart og sendt den til meg i det hele tatt , jeg batalte den orginale boten på 2000 og tengte jeg skulle klage på purregebyrene og sånt , men så viste det seg at det koste 800 og sende inn en klage , og det var ca like mye som gebyrene som var på 1100 , så da kan di bare trekke det fra trygda mi , har ikke så mye og si uansett , for jeg jobbe nesten hel tid hos manpower nå , og få dermed ikke noe i trygd :D

ergo får di ikke tilbake gebyrene med mindre di begynner og trekke penger av manpower lønna mi

denne uken har jeg jobbet ca 40 timer på 4 dager , hvist jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Kjekt det. Someday, eller Phax, du har vel skiftet nick noen ganger?

frem og tilbake en gang ja. meningen var bare at jeg skulle ha annet nick i perioden jeg var borte, derfor someday. men så tok det jo litt tid å få skiftet tilbake da. :wee: jeg var vel strengt tatt ikke så rask å huske på det heller.

er ikke så veldig glad i navnet phax heller, men det er jo en viktig del av forumidentiteten min, og den må man ta vare på! samme med avatar. stick to what you got!

Lenke til kommentar
Jeg var på vei til å skifte nick, da jeg tenkte at det ville skape forvirring i og med at jeg også har skiftet avatar.

Noe av det jeg forbinder f.eks. FtZ- er avataren hans.

hehe , jeg vurderer faktisk om jeg skal lete fram en av mine gamle fargesprakende avaterer :D

denne er liksom ikke like tøff som den gamle jeg hadde

NorthGarden: nice trippelpost :p

hater du nordhagen til etternavn ?

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...