darkness| Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tja da var jeg innom en liten tur for og plage dere litt Æsj, du er så plagsom altså! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tja da var jeg innom en liten tur for og plage dere litt Har du snakket med djevlene på trygdekontoret? -- Thea: Du ser yngre ut enn du sier at du er, men ikke så ung som 14 år. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har jeg skrevet analyse av Gunnlaug Ormstunge. Teh suzexz0r. Nå kan jeg however se frem til en høstferie i nesteuke! tjihi Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan noen påstå at JoJo er stygg? Og at navnet tilsvarer en fjortis? Man må nå huske på de afroamerikanerne KCi (eller noe) og Jojo som hadde DEN hiten for noen år siden. Og de var menn. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har jeg skrevet analyse av Gunnlaug Ormstunge.Teh suzexz0r. Nå kan jeg however se frem til en høstferie i nesteuke! tjihi Dere også ja Gunnlaug ftw! Ravn kan gå å... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dere også ja Gunnlaug ftw! Ravn kan gå å... Ravn er en sviker. Gunnlaug var edel. Men, Torkjell lo sist og best! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kenneth og Knut Erik: PLZ. -- Jaja, nå skal jeg ta banen inn til Oxford Sircus (krysset mellom Oxford og Regent Street). Der ligger Apple Store, og litt videre inn i Oxford Street skal jeg kjøpe bøker. Java-bøker. Kenneth, skal jeg kjøpe noe til deg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (Jeg vet med sikkerhet at frøken Thea ikke lyver på alderen )Hvorfor hørtes det feil ut?... so, you've seen her birth sertificate, ey? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan noen påstå at JoJo er stygg? Og at navnet tilsvarer en fjortis? Man må nå huske på de afroamerikanerne KCi (eller noe) og Jojo som hadde DEN hiten for noen år siden. Og de var menn. min mening: Fordi hu har alt for mye panne, kjedelig og primitivt ansikt sånn generelt sett, kalde og sjelløse øyne og like mye kroppslige former som autobahn. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan kan noen påstå at JoJo er stygg? Og at navnet tilsvarer en fjortis? Man må nå huske på de afroamerikanerne KCi (eller noe) og Jojo som hadde DEN hiten for noen år siden. Og de var menn. jojo (jenta) er heit.. men folk har jo forskjellig smak her i verden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nei vel, Kenneth. Da tar jeg banen og blir bombet til helvete av noen terrorister. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wee! I dag skal jeg på klubb! Golfklubb? ungdomsklubb! Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wee! I dag skal jeg på klubb! Golfklubb? Sy-klubb. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva var det jeg skulle sende inn om jeg ville endre navnet mitt på forumet igjen? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du skal sende et parfymert brev til Kenneth Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva du skal sende melding om? Tja. Biler og fluer skal helst nevnes i alle fall Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Mente liksom hvilken mail jeg skulle sende til. Vil endre nicket mitt ( Gohan ) til Shikaru. Er så dønn lei det nicket jeg har nå. Endret 7. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 vakke det du skrev da Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva var det jeg skulle sende inn om jeg ville endre navnet mitt på forumet igjen? du må maile til [email protected] tror jeg det var. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 vakke det du skrev da Som om jeg klarer å følge med på hva jeg skriver. Føler meg mer eller mindre tilbakestående i dag :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg