Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er dager som denne som får meg til ville slutte med dette forumet...

har ikke sett bildene, men det kan umulig ha vært noe særlig så skjønner ikke helt alt maset her.. dere sitter på internett, skulle vel ikke være vanskelig å få se alt dere måtte ønske hvis dere trenger å få utløp for noe.

Lenke til kommentar
Herregud, det var jo ikke mye å se. Følg hun på stranden en dag og dere får sett det samme.

Du blir misunnelig hver gang noen ikke kommenterer deg, håret ditt eller linsene dine du?

Og du sa jeg var paranoid...

Jeg vet ikke om du leste det, men AnAnAs sa også at det ikke var mye å se.

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14

Du sier noe der.

Mon tro om det er noen som lyver litt på alderen sin...

Hey!

Hvem vil se toppløs-bilder av meg i RPP? :dribble:

Go!Go!Go!

It's toppløs season :D

(Jeg vet med sikkerhet at frøken Thea ikke lyver på alderen ;) )

Hvorfor hørtes det feil ut?...

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14

hm, folk er vel vant til forskjellige ting.. jeg, helt ærlig synes ananas ser ut som hun er 18-19.. å det er ikke for å for å prøve smigre henne jeg sier dette. ananas er absolutt ikke min smak. :wee: (nothing personaly hønni)

og mens vi er inne på det så synes jeg tonio ser ut som hun er 16 ca, før syntes jeg hun så ut som hun var tolv, med komunegrått hår, ingen sminke og briller. vokst mye de siste månedene. :green:

og meg selv, ja jeg synes jeg ser... 20 ut kanskje... maks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...