Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mente ikke at du sa du var flau. Var ment som et kompliment på en måte. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 det er dager som denne som får meg til ville slutte med dette forumet... har ikke sett bildene, men det kan umulig ha vært noe særlig så skjønner ikke helt alt maset her.. dere sitter på internett, skulle vel ikke være vanskelig å få se alt dere måtte ønske hvis dere trenger å få utløp for noe. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Herregud, det var jo ikke mye å se. Følg hun på stranden en dag og dere får sett det samme. Du blir misunnelig hver gang noen ikke kommenterer deg, håret ditt eller linsene dine du? Og du sa jeg var paranoid... Jeg vet ikke om du leste det, men AnAnAs sa også at det ikke var mye å se. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ganske enig med phax. Phax, når ble du phax igjen? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det mest tvilsomme med det hele var jo at Tonio hadde lagret de Mente ikke at du sa du var flau.Var ment som et kompliment på en måte. Sorry.. Men; Ahahha Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mente ikke at du sa du var flau.Var ment som et kompliment på en måte. Sorry.. Men; Ahahha I know, genialt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Visste ikke hva jeg skulle skrive :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/10/07/445684.html Se underoverskriften "kamelatest". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Javel...dra til helvete da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Javel...dra til helvete da Koselig. Gikk jeg glipp av noen spennende bilder nå eller? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wee! I dag skal jeg på klubb! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Du sier noe der. Mon tro om det er noen som lyver litt på alderen sin... Hey! Hvem vil se toppløs-bilder av meg i RPP? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wee! I dag skal jeg på klubb! Golfklubb? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) EDIT: GRR! Endret 8. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Oooh, nekked pixx where? Edit: Fnis, traff noen liktær der med alderen ja. Endret 7. oktober 2005 av Carl M Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Javel...dra til helvete da Takk gud for å treffe et sårt punkt Ja, helvete er en fin plass.. mye trær Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 Du sier noe der. Mon tro om det er noen som lyver litt på alderen sin... Hey! Hvem vil se toppløs-bilder av meg i RPP? Go!Go!Go! It's toppløs season (Jeg vet med sikkerhet at frøken Thea ikke lyver på alderen ) Hvorfor hørtes det feil ut?... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er forsåvidt enig i at du ser yngre ut enn du påstår du er, AnAnAs.. Kan ikke begripe at du er en dag over 14 hm, folk er vel vant til forskjellige ting.. jeg, helt ærlig synes ananas ser ut som hun er 18-19.. å det er ikke for å for å prøve smigre henne jeg sier dette. ananas er absolutt ikke min smak. (nothing personaly hønni) og mens vi er inne på det så synes jeg tonio ser ut som hun er 16 ca, før syntes jeg hun så ut som hun var tolv, med komunegrått hår, ingen sminke og briller. vokst mye de siste månedene. og meg selv, ja jeg synes jeg ser... 20 ut kanskje... maks. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 tja da var jeg innom en liten tur for og plage dere litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg