Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva faen har hot med hvor gammel du er å gjøre? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg syntes du er ganske hot Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Stygge, stygge, gørrkjedelige exphil-øvingsoppgaver. Jeg hater dere. Aargh! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Såva hela natten, oa hele dan! Og nå er det dag VEKK ALLE SOM SÅVER! EDIT: elle alle som prøver å såve Seriøst. Det skrives med "o". Altså "sover". Takk. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Såva hela natten, oa hele dan! Og nå er det dag VEKK ALLE SOM SÅVER! EDIT: elle alle som prøver å såve Seriøst. Det skrives med "o". Altså "sover". Takk. Og jeg quoter igjen: * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Til dere som snakker om alder... Jeg er 15, men flesteparten av de som ikke kjenner meg tror nok jeg er 10-12, telefonselgerne tror det hvertfall... (Noen ganger de tror de snakker med en jente/dame også Var det ikke du som sa noe om at du skulle sende inn noe til Klara Klok, siden stemmen din ikke var det eneste folk kunne tro var en tolvåring sin? danielsn: Du skriver jo jevnt over godt, hvorfor ikke rette opp de få få feilene du har? Endret 7. oktober 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Takk. Værsågod! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Share the pain er på vei til Hønefoss! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Til dere som snakker om alder... Jeg er 15, men flesteparten av de som ikke kjenner meg tror nok jeg er 10-12, telefonselgerne tror det hvertfall... (Noen ganger de tror de snakker med en jente/dame også Spessielt før trodde mange som ringte hjem, at jeg var mamma i telefonen... Så når skolen ringte en gang (6.klasse) å sladret på at jeg ikke hadde gjort lekser, pratet jeg med læreren min Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Share the pain er på vei til Hønefoss! Nøh så skummelt... Det var jeg i går også... Var til og med på vei hjem Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Share the pain er på vei til Hønefoss! Nøh så skummelt... Det var jeg i går også... Var til og med på vei hjem Men du har ikke sagt at du skal drepe meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tonio får høre at hun er 18 når hun er FEMTEN. Jeg ER atten og folk tror jeg er 16 for helvete. GRRR *blod på tann* Tonio is hot, you are not. Hva faen har hot med hvor gammel du er å gjøre? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. *kosepå* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Share the pain er på vei til Hønefoss! Nøh så skummelt... Det var jeg i går også... Var til og med på vei hjem Men du har ikke sagt at du skal drepe meg. Røm da veit du Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) EDIT: GRR! Endret 8. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye nudity er det lov til å legge ut i RPP før det blir slettet? Om det er jente er det sikkert som i babethreaden, er det gutt må en vel ha på seg t-skjorte eller mer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hvor mye nudity er det lov til å legge ut i RPP før det blir slettet? Sjekk! EDit: Jeg kan ta tiden! Endret 7. oktober 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 wops. våkna kl 15 idag, så begynte forelesninga i bedøk 9. forsov meg visst litt ja. Doh. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye nudity er det lov til å legge ut i RPP før det blir slettet? Legg det fram her så kan vi evaluere... Blir det slettet av B-real så er det sikkert litt for grovt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 B|Real kommer aldri til å slette bilder av AnAnAs.. Bilder som dette går ihvertfall bra: Link. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) EDIT: GRR! Endret 8. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror de ikke blir det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg