Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du havna utpå igjen, lefsegeneral phax?

Siden du ikke har lagt deg, mener jeg?

ser stygt ut gitt. :wee:

nå har jeg eksamen, hjemme eksamen de nærmeste to ukene ca. så da blir det nok mye kveldsjobbing kjenner jeg meg selv rett. skal prøve og ikke gli for mye ut igjen, men er somkjent ikke så flink til sånt!

Lenke til kommentar
Noen som har sett filmen bully?

Helt vill film, sex, homosex, stripping etc... Problemet var at jeg og en kamerat trodde det var de to pene jentene på forsiden som drev med telesex. Men så viser det seg at det er to gutter, som tjener penger på å leke homser. Gjett om det var turndown...

Midt i blinken det Jocke :wee:

Lenke til kommentar

Leste akkurat nå en sak om Schapelle Corby (27år) fra Australia, som er dømt til 20års fengsel i Indonesia for smugling av 4,1kilo marihuana.

Ble oppriktig trist og lei meg når jeg leste dette :cry: Fikk en ekkel følelse inni meg, da jeg er temmelig sikker på at det ikke er hun som har smuglet dette.

Det har skjedd flere ganger at folk har fått narkotika smuglet i bagasjen sin, men pokkers Indonesia med sine innbitte og syke dommer, klarer ikke å legge to og to sammen for å gi denne jenta en rettferdig etterforskning, og dom.

Har lest en bok om ei dame som opplevde akkurat det samme i Malaysia, da var det den nye "kjæresten" hennes som smuglet det ved hjelp av bagasjen hennes.

Mener hun satt flere år i fengsel før hun ble frikjent.

Faen, det er rett og slett for JÆVELIG å ødelegge livet til mennesker på denne måten, og det værste,- Å være i et annet land, der du ikke skjønner noen ting av hva som foregår, og ikke vet noe om hvilke lover, regler osv. som gjelder.

Fengslene er sikkert heller ikke like flotte som i siviliserte land.

Uff, ble trist og lei nå gitt :(

Ps. Og dette er takken Indonesia gir etter store beløp fra Australia etter flomkatastrofen!

Artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278871

Lenke til kommentar
Satt også igjen med de samme følelsene etter jeg leste den artiklen... Rart at ikke "australia" griper inn

får også skikkelig ondt inni meg når jeg leser dette.. hun må jo være uskyldig, men ikke mye man kan gjøre desverre. visst australia skulle "gripe " inn vil det jo anses som en krigshandlig nesten. de har jo ingen makt utenfor landegrensene sine.

har sett en film med samme handling som dette dramaet, bare at da fikk ikke jenta så mye media publisitet, også ble hun sittende inne i 15-20 år eller no sånn.

har reist den strekninga selv et par ganger, skummelt og tenke på at slikt kan skje med hvem som helst. og hvordan skal man liksom kunne motbevise det? hvordan bevise at noen har planta sakene der. alle som blir tatt vil jo påstå at det ikke er deres.. men må si jeg tror på jenta 100% i denne saken altså!

tenk, hun kan jo bli dødsdømt for det her! verden er syk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...