Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, sånn er det å ikke se forskjell på en ei på 20, og en jentunge....uff..

Du trodde vel ikke alvorlig talt at hu var 20?

Ikke så lett når alle bildene er photoshoppet og hun har et relativt kjukt lag med sminke på seg. Lettere å forstå at hun er 14 med det utrolig teite og fantasiløse artistnavnet "JoJo". Navnet forteller meg at dette er tyggispop av verste sort, og jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke har hørt noe av henne. Hadde hun kalt seg "Crap" hadde jeg heller kjøpt albumet(?) hennes - det ville i alle fall bevist at hun hadde litt selvironi.

Spesielt pen var hun heller ikke

Lenke til kommentar
Tonio får høre at hun er 18 når hun er FEMTEN. Jeg ER atten og folk tror jeg er 16 for helvete. GRRR *blod på tann*

Tonio is hot, you are not. :tease:

Hva faen har hot med hvor gammel du er å gjøre? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge.

Hvor seriøs tror du egentlig den kommentaren var ? :p

Lenke til kommentar
Ny animasjon i animasjonstråden :cool:

Men folkens animasjoner er morsomt og jeg tenkte at vi en gang kunne ha en animasjonskonkurranse her på forumet en gang så sett i gang og lag det!! Jeg vil se animasjoner :grin: .

Last ned easytoon. (100% lovlig :w00t: )

:roll: trur egentlig ikke så mange orker å lage noe :p

*Skrike så alle garantert hører---->* Ja, jeg tror også ingen gidder fordi de vet at de ikke har en sjanse mot mitt talent (ikke ditt, det ville være å be dem om for mye :wee: ). Så hvis den slappe gjengen her ikke lager avatarer i en fart blir det verst for dem, da skal de bli ydmyket resten av deres uverdige liv! :evil::p

*hviske og håpe de ikke hører---->*Hvis de derimot gjøre det kan det hende jeg slår meg sammen med dahle.. :D

Til dere som snakker om alder... Jeg er 15, men flesteparten av de som ikke kjenner meg tror nok jeg er 10-12, telefonselgerne tror det hvertfall... (Noen ganger de tror de snakker med en jente/dame også :roll::no:

TSP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...