danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Denne vart min i går: LINK Skal hente den til uka, da forsikringer er ok Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, den skal du få beholde for min del. Varadero er min personlige antifavoritt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er ahhurat som at folk prøver å vekke meg med mes på natta...Alle bare skriver :-/ i dag var det 6 pers som hadde skrevet til meg, og i går var det 9 stk. Kannskje det går bedre om du faktisk skifter status fra pålogget på MSN. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er ahhurat som at folk prøver å vekke meg med mes på natta...Alle bare skriver :-/ i dag var det 6 pers som hadde skrevet til meg, og i går var det 9 stk. Kannskje det går bedre om du faktisk skifter status fra pålogget på MSN. Mulig det Men nå tror jeg at jeg går å dusjer, og etter det sykler jeg ned til jafs å kjøper en 320g. hamburger Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ozelot: Enig Danielsn: ASKIM? WTF gjør du i askim, liksom? Bedriten stygg kjedelig by... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ozelot: Enig Danielsn: ASKIM? WTF gjør du i askim, liksom? Bedriten stygg kjedelig by... Jeg kjøpte lett sykkel der Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke i den mcbutikken som ligger 5 meter fra en runkjøring(?)? Grattis med sykkel BTW! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er ahhurat som at folk prøver å vekke meg med mes på natta...Alle bare skriver :-/ i dag var det 6 pers som hadde skrevet til meg, og i går var det 9 stk. Kannskje det går bedre om du faktisk skifter status fra pålogget på MSN. Eller kanskje til og med logger av? Nå skal jeg se ferdig Blade Trinity som ble halvsett i går. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke i den mcbutikken som ligger 5 meter fra en runkjøring(?)? Grattis med sykkel BTW! Tror ikke det, men rett ved en hydro texaco-stasjon. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er ahhurat som at folk prøver å vekke meg med mes på natta...Alle bare skriver :-/ i dag var det 6 pers som hadde skrevet til meg, og i går var det 9 stk. Kannskje det går bedre om du faktisk skifter status fra pålogget på MSN. Eller kanskje til og med logger av? Hva er vitsen med å logge seg av MSN da? Er greit å være tilgjengelig 24/7. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Skrur ALDRI av maskinen, msn, irc eller noenting jeg. Maskina blir brukt til å styre et utall funksjoner rundt om huset (musikk, anlegg, synth, tv, dvd osv ...) så da går det litt drit. Så ja, jeg er tilgjengelig 24\7 356(?) dager i året! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Så ja, jeg er tilgjengelig 24\7 356(?) dager i året! Eller 365(/366 hvert fjerde år) dager... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Så ja, jeg er tilgjengelig 24\7 356(?) dager i året! Eller 365(/366 hvert fjerde år) dager... Det hu sa! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist frokost nå nå tror jeg at jeg tar meg en tur på nesbakken å tigger litt penger av mormor, så kjøper jeg med meg et eller ana godt hjem til pappa Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da har jeg spist frokost nå nå tror jeg at jeg tar meg en tur på nesbakken å tigger litt penger av mormor, så kjøper jeg med meg et eller ana godt hjem til pappa Snart tolv jo! Skal ha meg lunsj...snart. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er ahhurat som at folk prøver å vekke meg med mes på natta...Alle bare skriver :-/ i dag var det 6 pers som hadde skrevet til meg, og i går var det 9 stk. Kannskje det går bedre om du faktisk skifter status fra pålogget på MSN. Eller kanskje til og med logger av? Hva er vitsen med å logge seg av MSN da? Er greit å være tilgjengelig 24/7. Du er jo ikke tilgjengelig når du sover. Dessuten, hvem som virkelig trenger å kontakte danielsn midt på natta, er det som gjør det via MSN? -- Sett ferdig Blade 3 nå, ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Dessuten, hvem som virkelig trenger å kontakte danielsn midt på natta, er det som gjør det via MSN? Jeg! Og selv om en ikke er tilgjengelig ser en jo det når en står opp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ny animasjon i animasjonstråden Men folkens animasjoner er morsomt og jeg tenkte at vi en gang kunne ha en animasjonskonkurranse her på forumet en gang så sett i gang og lag det!! Jeg vil se animasjoner . Last ned easytoon. (100% lovlig ) Endret 7. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg! Har du noe så viktig å si til ham at han må vekkes midt på natta så du kan si det? Da ville jeg heller ringt. TSP: Det var den tålmodigheten, har du litt til overs? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg! Har du noe så viktig å si til ham at han må vekkes midt på natta så du kan si det? Da ville jeg heller ringt. Han må jo ikke vekkes, men er han på ser han det jo med en gang han står opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg